اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار صفحه فرود در تبلیغات دیجیتال
مسیر آموزشی

وبینار صفحه فرود در تبلیغات دیجیتال

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:عادل طالبی4.1
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دقیقا به دلایلی مشابه آنچه در فرود هواپیما روی می دهد و از شما خواسته می شود که کمربندهای خود را ببندید و صندلی را به حالت استاندارد آن برگردانید، هنگام ورود بازدیدکنندگان به وب سایت، به عنوان یک تبلیغ دهنده (بخوانید خلبان) باید فرود امن و کم لرزش و کم ریزش‌تری را برای بازدیدکنندگان وب‌سایتمان برنامه ریزی کنیم. صفحه فرود، شبیه به یک باند فرود برای بازدیدکنندگان وب‌سایت است و از آنجا که بازدیدکنندگان وب‌سایت، کمربندهای خود را نبسته‌اند، این وظیفه‌ی خلبان است که مسافران را در جایی فرود بیاورد که کمترین لرزش و احتمال ریزش را داشته باشند.  در این وبینار مروری خواهیم داشت بر برخی اصول که باید در طراحی صفحه فرود رعایت کنیم تا بازدید کنندگان سایت ما، فرودی امن داشته باشند.  مرور خواهیم کرد، عواملی که می توانند لرزه ‌ها و پس‌لرزه‌های فرود (بخوانید ریزش و کاهش نرخ تبدیل) را در صفحه‌ی فرود کم کنند. چند نمونه وطنی را در کنار نمونه های کم فرنگی نگاه می کنیم و یکی دو تا راهکار برای درست کردن ارزان قیمت صفحه فرود را با هم مرور خواهیم کرد! توجه: کلیه درآمدهای حاصل از این وبینار بصورت کامل از طرف رسانه ایسمینار و عادل طالبی به را به پویش #کانکس_میسازیم و انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران با هدف ساخت کانکس برای هموطنان زلزله زده کرمانشاه اختصاص داده شد. همچنین فیش واریزی در کانال های اجتماعی ایسمینار و عادل طالبی منتشر شده است.
دوره وبینار صفحه فرود در تبلیغات دیجیتال دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط عادل طالبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار صفحه فرود در تبلیغات دیجیتال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی