اطلاعات دوره
وبینار طراحی و راه اندازی کسب و کار
مسیر آموزشی

وبینار طراحی و راه اندازی کسب و کار

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دانلود ویدیوی آموزش راه اندازی استارت آپ  طراحی و راه اندازی کسب و کار روشی است که بسیاری از ما برای رسیدن به آرزوهای مادی و معنوی خود به آن فکر می کنیم. راه اندازی کسب و کار، هزینه ها و مشکلات بسیاری دارد که بسیاری را از این هدف منصرف می‌کند اما امروزه به دلیل گسترده شدن دسترسی به اینترنت، استفاده از این فضا یک فرصت مناسب برای راه اندازی کسب و کار است. اینروزها بهترین راه، داشتن یک وب سایت خوب برای ارائه خدمات یا کالاست اما کسب و کار اینترنتی فقط به این مورد خلاصه نمی‌شود. استفاده از سوشیال مدیا و اپلیکیشن‌ها نیز برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی یک راه مناسب است. با این روش‌ها مشتریان شما محدود به کسانی نیستند که فقط از خیابان و جلوی مغازه شما رد می شوند، بلکه به گستره تمام ایران مشتری خواهید داشت. البته بهتر است در طرح و راه اندازی کسب و کار اینترنتی ایده آل گرا نباشید در ابتدای کار قرار نیست مانند فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور باشید بلکه با منابع و امکاناتی که در دسترس دارید می توانید به سوددهی قابل توجهی دست پیدا کنید. وب سایت های بزرگی هستند که در ابتدا یک پیج اینستاگرام یا فیسبوک موفق داشتند و بعد از رسیدن به سود در اهداف بلند مدت خود به وب سایت های حرفه ای در زمینه فروش نیز تبدیل شده اند. مراحل راه اندازی کسب و کار : برای راه اندازی کسب و کار که به شکل واقعی و چه به صورت اینترنتی نیاز به طی نمودن چندین مرحله دارید از جمله: ·        شناخت نیاز بازار ·        ایده پردازی ·        ارزیابی بازار ·        انتخاب فضای مناسب ورود به بازار ·        غافل نشدن از تبلیغات اینترنتی ·        به بازاریابی ، برندینگ و راه های ماندگاری در ذهن مخاطب نیز فکر کنید. این راه ها هر کدام به دریایی از اطلاعات و دانش نیازمند است. خواندن یک جزوه، مطالعه در اینترنت و مشورت شاید راه های مناسبی باشند تا کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید اما این راه ها کافی نیستند و بدون آموزش دیدن و داشتن دید گسترده میسر نمی شود. راه اندازی کسب و کار اینترنتی مرحله اول است و رسیدن به ثبات و توسعه مراحل بعدی هستند که باید به آن ها نیز اندیشیده شود تا درآمد زایی بخش جدایی ناپذیر کسب و کار باشد. -------------------------------------------------------------- در پایان آموزش ابزارها و منابع مفید و رایگان معرفی خواهد شد. از دیگر مزایای آموزش میتوان به پرسش و پاسخ آنلاین با استاد و پشتیبانی دائمی از طریق آدرس ایمیل [email protected] اشاره کرد.        
دوره وبینار طراحی و راه اندازی کسب و کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط کاوه یزدی فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار طراحی و راه اندازی کسب و کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی