اطلاعات دوره
وبینار هفت گام تا طراحی و اجرای یک سخنرانی
مسیر آموزشی

وبینار هفت گام تا طراحی و اجرای یک سخنرانی

59,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 59,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

چگونه در یک زمان کم یک سخنرانی را طراحی و اجرا کنیم ؟ هفت مرحله تا طراحی و اجرای یک سخنرانی موثر چگونه هدف مناسبی برای سخنرانی خود طراحی کنیم ؟ چطور مخاطبان خود را بشناسیم و سخنرانی خود را متناسب با نیاز انها طراحی کنیم ؟ موضوعی که برای سخنرانی انتخاب می کنیم چه ویژگی هایی داشته باشد ؟ چطور از دست نوشته ها در زمان سخنرانی استفاده کنیم ؟ قبل از اجرای سخنرانی برای تسلط بیشتر چه تمرین هایی انجام دهیم ؟ و ... جواب تمام این سوالات و کلی نکات مهم دیگر در وبینار 7 مرحله تا طراحی و اجرای یک سخنرانی گاهی اوقات با توجه به جایگاهی که در کسب و کار خودمان داریم لازم است تا در جلسات مختلف شرکت داشته باشیم و در این جلسات صحبت کنیم ، اما وقت کافی برای این که بتوانیم یک سخنرانی را طراحی کنیم نداریم یا نمی دانیم دقیقا باید در این جلسه در مورد چه چیزی صحبت کنیم و گاهی ممکن است به همین دلیل تمایل نداشته باشیم که در این جلسه صحبت کنیم . در وبینار هفت مرحله تا طراحی و اجرای یک سخنرانی می خواهیم در مورد این صحبت کنیم که چطور یک سخنرانی را خیلی سریع آماده و اجرا کنیم . پس اگر فکر می کنید که در چنین حالتی نمی دانید در مورد چه موضوعی صحبت کنید ، اطلاعات کافی دارید اما نمی دانید چطور از این اطلاعات استفاده کنید ، از مخاطبان خودتان شناخت کافی ندارید یا ممکن است سخنرانی خودتان را فراموش کنید مطمعن باشید که این وبینار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید یک سخنرانی خوب و موثری را ارائه کنید . اطلاعات وبینار هفت گام تا طراحی و اجرای یک سخنرانی : تاریخ برگزاری : دوشنبه دهم تیر ماه ساعت برگزاری وبینار : 4 تا 6 عصر مدت زمان وبینار : 2 ساعت مدرس : یاسر کشاورزی ( نویسنده کتاب راز های یک سخنرانی موفق ) مخاطبان : مدیران و کسانی که به واسطه کسب و کار خود در معرض صحبت در جمع قرار می گیرند شما از هر جای ایران که باشید می توانید در این وبینار شرکت کنید اگر در زمان برگزاری وبینار نتوانستید حاضر شوید هیچ نگران نباشید چرا که این وبینار ضبط خواهد شد و فیلم آن در اختیار همه شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت .  
دوره وبینار هفت گام تا طراحی و اجرای یک سخنرانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط یاسر کشاورزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 59,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار هفت گام تا طراحی و اجرای یک سخنرانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی