اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار پرستیژ در ارتباطات (دوره‌ی سیزدهم)
مسیر آموزشی

وبینار پرستیژ در ارتباطات (دوره‌ی سیزدهم)

20,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 20,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بهتر است بدانیم امروزه بجز تخصص و مهارت افراد در بازار و کسب و کار، کیفیت مهارت‌های ارتباطی هر فردی، مهمترین پارامتر موفقیت در زندگی شخصی و کاری‌ست. به طوری که در قرن بیست و یکم، بالغ بر %۸۰ موفقیت افراد در گرو ارتباطات آنهاست (منبع: برایان تریسی). کیفیت ارتباط شما با اعضای خانواده، دوست، همسایه، کارمندان‌تان به شدت در میزان حس خوشبختی و درآمد شما تاثیرگذار است. امروزه به هر شکل و متدی میبایست تلاش کرد تا کمیت و کیفیت ارتباطات را افزایش داد. تعدد روابط به طرز شگرفی در پیشرفت شما دخیل است. توضیح این مورد بسیار مهم و حیاتی را در رویداد «مگنت» بطور شفاف و کاربردی توضیح خواهیم داد.   خواندن مقاله کوتاهِ با عنوان «غارنشینی و خوش نشینی» به شما توصیه می‌شود   چرا این قیمت؟! ارزش واقعی این وبینار سه ساعتهِ تعاملی، دست کم بین ۲۰۰-۱۵۰ هزار تومان است!! در این چند کارگاهِ برگزار شده «پرستیژ در ارتباطات» تا به امروز بیش از ۲۰۴ نفر شرکت کرده‌اند. مگنت با نرخِ رشد بالایی در حال بزرگ شدن است و مخاطبان آن صرفاً افرادی هستند که مصمم‌اند با بهبود مهارت‌های ارتباطی خود، در محیط کار و خانواده جزو ۲۰ درصد کسانی باشند که محبوب بوده و در مسیر موفقیت هستند. مدرس معتقد است این رسالت اوست که تا پایان سال ۹۷، ۱۰۰۰ نفر را (با پایین‌ترین عدد ممکن) از لحاظ ارتباطی، باسواد و توانمند سازد. او معتقد است این بزرگترین یادگاری ای هست که می‌توان در این دنیا بجای گذاشت. به همین جهت پس از پشت سر گذاشتن این تارگت، قیمت رویداد به ارزش واقعی خود تغییر خواهد کرد.
دوره وبینار پرستیژ در ارتباطات (دوره‌ی سیزدهم) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط امیر زمانیها مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 20,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار پرستیژ در ارتباطات (دوره‌ی سیزدهم) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی