اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار چگونه فن بیان خوبی داشته باشیم؟
مسیر آموزشی

وبینار چگونه فن بیان خوبی داشته باشیم؟

5,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 5,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار3.5
  • مدرس:یاسر حیدری0
  • زمان:30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آیا می‌توان فن بیان خوبی داشت و خوب صحبت کرد؟ سوال بسیار مهمی که وجود دارد و احتمال دارد که برای شما نیز پیش آمده باشد این است که آیا اصلاً می‌توان فن بیان خوبی داشت و خوب صحبت کرد یا این که این موضوع ذاتی است و امکان یادگیری ان وجود ندارد؟!   فن بیان چیست ؟ ۸۵ درصداز زندگی ما را ارتباطات تشکیل داده است . به مجموعه مهارت‌هایی که به ما اجازه می‌دهند تا با دیگران ارتباط برقرار کنیم، مهارت‌های اجتماعی می‌گویند. من برای اینکه با فردی ارتباط برقرار کنم اول باید بتوانم خوب صحبت کردن را یاد بگیرم  .امروزه که دنیای رقابت‌ها و تخصص‌هاست، قرار گرفتن در موقعیت‌های کاری و نحوه برخورد با آنها اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. حتی کسی هم که بهترین تخصص را داشته و سالیان سال در یکی از بالاترین پست‌های شغلی مشغول به کار است، نمی‌تواند ادعا کند که دیگر نیازی به یادگیری فن بیان و مذاکره و سخنرانی برای پیشنهادهای شغلی گوناگون ندارد.  فن بیان چیست؟می توانیم توانایی صحبت کردن را فن بیان بنامیم . فن بیان خوب یک مهارت است که با تمرین و ممارست می توانید از آن برخوردار شوید. فن بیان، در حقیقت انتخاب رویکرد مابرای برقراری ارتباط با دیگران است..بر همین اساس ما با افراد مختلف یکسان صحبت نمی کنیم صدا سازی به مجموعه روش هایی گفته می شود که در آن باعث تقویت صدا می شود .به طور کلی می توان گفت که صدا سازی یعنی افزایش قابلیت های حنجره و آشکار کردن توانایی نهفته در صدا ها .تعریف دیگری که از صدا سازی بیان می شود این است که فرد بتواند از تمامی بازه های صوتی خود استفاده کند. زمانیکه شما در یک جمع هستید می بینید که کسی که صدای بهتری دارد از جذابیت بیشتری برخورداراست و هم چنین حرفش برش دارد   چطور لحن مناسبی داشته باشیم؟ یکی از مهم ترین کارها برای داشتن لحن درست این است که صدایمان را گرم کنیم. منظور از گرم کردن صدا چیست؟ اگر صدایمان را با تکنیک هایی که یاد می گیریم گرم نکنیم در ادامه نمی توانیم از تمام توان صدایی خودمان استفاده کنیم. خیلی مهم هست که قبل از سخنرانی هایتان حتماً صدایتان را گرم کنید www.madaremosbat.ir \
دوره وبینار چگونه فن بیان خوبی داشته باشیم؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط یاسر حیدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 5,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار چگونه فن بیان خوبی داشته باشیم؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهارت ارتباطی سراسر اینترنت را در صفحه مهارت ارتباطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی