اطلاعات دوره
وبینار5+50 ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی
مسیر آموزشی

وبینار5+50 ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی

16,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 16,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

وبینار5+50 ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی خیلی از هموطنان عزیز اطلاعات بسیار خوبی در مورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی به دست آورده و حتی دوره های خوبی را نیز به صورت حضوری یا غیرحضوری گذرانده و آماده راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستند اما هم اکنون به فکر یک ایده برای شروع فعالیت خود هستند. در این وبینار قرار است این مورد مهم را بررسی نموده و در مورد 5+50 ایده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی با شما و در قالب یک کارگاه آنلاین اطلاعات خود را در اختیار شما بزرگواران قرار دهیم. این نکته را هم بگوییم که به هیچ عنوان قرار نیست در مورد مباحث کلی بحث کنیم و مثلا بگوییم خوب بیایید و یک سایت برنامه نویسی تأسیس کنید و خودتان هم برنامه نویس شوید و یا فریلنسر شوید و ... خیرقرار نیست در مورد ایده های کلی صحبت کنیم  قرار است در مورد ایده های جذاب که ارزش راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پرسود را برای شما دارد و نمونه هایی از آن را هم ما اجرا کرده ایم با شما صحبت کنیم تا در پایان وبینار با رضایت کامل کارگاه آنلاین را ترک نمایید. ضمن اینکه ایده هایی که در این کارگاه آنلاین معرفی می شوند را می توانید با سرمایه های خیلی خیلی اندک شروع و به درآمد برسانید. اگر در مورد این کارگاه آنلاین سوالی دارید با یکی از شماره های 07152855480 و یا 09176858460 تماس حاصل نمایید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند.
دوره وبینار5+50 ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سید محمد علوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 16,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار5+50 ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی