اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
کارگاه آنلاین صفر تا صد درآمدزایی از طریق اینستاگرام
مسیر آموزشی

کارگاه آنلاین صفر تا صد درآمدزایی از طریق اینستاگرام

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

موفقیت و درآمدزایی در اینستاگرام اتفاقی نیست حضور در اینستاگرام باید با برنامه و استراتژی مشخص باشد‌. همه چیز از موضوع پست‌ها، عکس‌ها و رنگ و لعابشان گرفته تا کپشن و هشتگ گذاری و نوشتن بیو و پاسخ دادن به اعتراضات مخاطبان باید فکر شده، خلاقانه و برنامه‌ریزی شده باشند. چرا که مجموعه این عوامل در کنار هم موفقیت پیج‌تان را رقم می‌زند. بهنام کشانی در "کارگاه آنلاین صفر تا صد درآمدزایی از طریق اینستاگرام" این عوامل را برایتان توضیح و تجربیات خود را با شما به اشتراک می‌گذارد. به دلیل درخواست‌های مکرر هموطنان ساکن شهرستان‌ها، این کارگاه دارای تخفیف ویژه برای این عزیزان می‌باشد. هر دو بلیط معمولی و ویژه شهرستان‌ها آزاد و قابل انتخاب است، ولی ملاک ساکن تهران یا شهرستان بودن را وجدان شما قرار دادیم.
دوره کارگاه آنلاین صفر تا صد درآمدزایی از طریق اینستاگرام دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط بهنام کشانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کارگاه آنلاین صفر تا صد درآمدزایی از طریق اینستاگرام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی