اطلاعات دوره
وبینار کسب و کار در اینستاگرام
مسیر آموزشی

وبینار کسب و کار در اینستاگرام

40,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 40,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:محمد موسوی0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

وبینار کسب و کار در اینستاگرام در زمانی زندگی میکنیم که شبکه های اجتماعی نقش بسیار مهمی رو ایفا میکنند و کسب و کارهای زیادی بر اساس این امکان ایجاد و در حال رشد و درآمد زایی هستن. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار بزرگ و پر مخاطب می باشد ، اینستاگرام در حال حاظر در ایران بیش از 30 میلیون کاربر فعال دارد و خب این موضوعی نیست که بشه ازش چشم پوشی کرد. کسب و کارهایی که محصولات و خدماتشون رو در اینستاگرام عرضه و در خدمت مخاطبینشون قرار میدن خیلی دارند جلو میرن و عده ای که هنوز به این سمت نیومدند دارن حسرت میخورن. از نکات و ویژگی های بسیار خوب اینستاگرام این است که شما میتوانید با استفاده از کمترین و ساده امکانات خودتون و کسب و کارتون رو به کاربران معرفی کنید و به جلو پیش برید. در این وبینار در مورد تولید محتوای اثر بخش صحبت میکنیم و میگیم که چجوری و محتوامون بتونیم کاربر رو با خودمون در گیر کنیم و به مرحله فروش برسیم. جذب مخاطب هدفمند و ارگانیک بسیار مهم هست و باید با کمک تولید محتوا و فعالیت مستمر در اینستاگرام جلو بره ، سعی میکنیم در تمامی تکنیک های جذب مخاطب یا همان فالوور رو با شما بگیم. فروش هدفی هست که بیشتر کسب و کار ها در اینستاگرام دنبال میکنن و میخواهند بهش برسند ولی باید این راه رو اصولی طی کرد. اگر میخواین در اینستاگرام کسب و کارتون رو معرفی کنین و بفروش برسین این وبینار میتونه خیلی کمکتون کنه !   مزایای شرکت در وبینار شما با شرکت در وبینار 2 ساعته علاوه بر آشنایی با موارد قبلی که توضیح داده شد از امکانات زیر نیز برخوردار خواهید شد دریافت وبیدیو وبینار دریافت مشاوره رایگان در شبکه های اجتماعی برای همیشه آماده شدن برای ورود به بازار کار کاملا کاربردی بنده محمد موسوی مشاور اینستاگرام مارکتینگ ارائه این وبینار رو بر عهده خواهم داشت اینستاگرام من
دوره وبینار کسب و کار در اینستاگرام دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط محمد موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 40,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار کسب و کار در اینستاگرام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی