اطلاعات دوره
وبینار اصول راه اندازی کسب و کار
مسیر آموزشی

وبینار اصول راه اندازی کسب و کار

97,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 97,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش های جسته گریخته شروع کسب و کار را کنار بگذارید!   ویدیو معرفی:   در این آموزش با دستورالعمل واقعی دقیقا به شما می گوییم که برای شروع یک کسب و کار نیاز به چه ابزار و تخصص هایی دارید. تازه کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید اما مشتری ندارید. پس ایده زیر می تواند به شما کمک کند.   مقداری پول پس انداز کرده ام چه کسب و کاری راه اندازی کنم که درآمد خوبی داشته باشد؟ ویدیئو زیر به شما کمک خواهد کرد تا از سردرگمی خارج شوید.           حتما برای اکثر شما پیش آمده که وقتی کسب و کاری را انتخاب میکنید به مسیر خود شک میکنید و با پیشنهاد های کسب و کاری اقوام و دوستان به آن پیشنهاد ها فکر میکنید! اگر به مسیر خود ایمان داشته باشید با پیشنهاد ها وسوسه نمی شوید. چگونه می توان اطمینان داشت که مسیر کسب و کاری من درست است؟ اگر بخواهید بدانید که در مسیر درست قراردارید یا نه 3 مورد را در خود بررسی کنید. 1- علاقه: آیا به این کسب و کار علاقه دارید؟ اگر علاقه نداشته باشید هیچوقت علاقه مند نخواهید شد! 2- تخصص: آیا حداقل تخصص لازم را دارید؟ تخصص اکتسابیست و می توانید متخصص شوید. 3- سوالات متداولی در این حوزه از شما پرسیده می شود؟ اگر افرادی شما را می شناسند و از شما سوالاتی می پرسند این یعنی مشتریانی دارید که در اینده می توانند به شما پول بدهند. در وبینار 3 تا 4 ساعته از تجربیات دو مشاور کسب و کار برای شروع کسب و کار خود استفاده کنید و کسب و کار خود را شروع کنید. در این وبینار دقیقا به شما گفته می شود که برای راه اندازی یک کسب و کار فیزیکی یا آنلاین دقیقا باید چه گام هایی را طی کنید.
دوره وبینار اصول راه اندازی کسب و کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط هاشم میاحی،علی اکبر فرج مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 97,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار اصول راه اندازی کسب و کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی