اطلاعات دوره
بازی‌سازی با اسکرچ
مسیر آموزشی

بازی‌سازی با اسکرچ

202,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 202,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Al Sweigart5
  • زمان:7 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ویدیوهای زبان اصلی دوره به صورت رایگان هستند اما برای دسترسی به زیرنویس فارسی ویدیوها می توانید محتوای دوره را خریداری کنید   اسکرچ بهترین نرم‌افزار برنامه‌نویسی آموزشی موجود برای کودکان است. با اسکرچ می‌توانید بازی‌ها و پروژه‌های هنری تعاملی ایجاد کنید و درعین‌حال سرگرم شوید! این دوره شما را به یک مهندس نرم‌افزار یا توسعه‌دهنده اپلیکیشن تبدیل نمی‌کند، اما می‌تواند فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای را برای کودکان فراهم کند و به والدین و معلمان آموزش‌های لازم را برای کمک به کودکان در یادگیری کدنویسی بدهد. در پایان این دوره، شما درک کاملی از اسکرچ خواهید داشت. در این دوره چه چیزی خواهید آموخت؟ این دوره (و کتاب تکمیلی آن) ساخت چندین بازی کلاسیک مانند آجرشکن (Brick Breaker)، مار (Snake) و میوه‌خردکن (Fruit Ninja) را پوشش می‌دهد. به‌جای به‌خاطر سپردن لیستی از دستورات برنامه‌نویسی، شما با ساخت این بازی‌ها می‌توانید مفاهیم برنامه‌نویسی را بیاموزید. این درس‌ها 6 پروژه هنری و بازی کامپیوتری را به همراه محتوای اضافی در مورد اشکال‌زدایی (دیباگ) و آزمایش با اسکرچ دنبال می‌کنند. این دوره مناسب چه کسانی است؟ بچه‌های 8 تا 16 ساله که می‌خواهند پروژه‌های برنامه‌نویسی سرگرم‌کننده بسازند. والدینی که می‌خواهند به فرزندان خود در یادگیری برنامه‌نویسی کمک کنند. معلمانی که می‌خواهند در مدرسه کدنویسی با اسکرچ را آموزش دهند. این دوره مقدمه‌ای برای تبدیل‌شدن به یک توسعه‌دهنده اپلیکیشن یا مهندس نرم‌افزار حرفه‌ای نیست. بیشتر بدانید
دوره بازی‌سازی با اسکرچ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط Al Sweigart مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 202,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بازی‌سازی با اسکرچ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محبوبه

عالی حتما ببینیدش فوق العاده محشر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی