اطلاعات دوره
دوره آموزش ویپ (VoIP) ایزابل و الستیکس 0 تا 100 با 9 درس رایگان
مسیر آموزشی

دوره آموزش ویپ (VoIP) ایزابل و الستیکس 0 تا 100 با 9 درس رایگان

714,285 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 714,285 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کاملترین دوره آموزش VoIP ( ویپ ) به زبان فارسی ( 7 ساعت آموزش ویپ با 9 فیلم آموزش رایگان Voip ) به همراه پشتیبانی استاد می باشد که می توان از آموزش ویپ مهندس صبری در وب سایت توسینسو داشت. 14 کارگاه عملی به شما این امکان را می دهد که براحتی متوجه کیفیت بالای این دوره ویپ شوید. شما با گذراندن این دوره آموزشی ویپ ( VoIP ) به لحاظ علمی و کیفی می توانید پروژه های VoIP شرکت های کوچک و بزرگ را انجام دهید.
دوره دوره آموزش ویپ (VoIP) ایزابل و الستیکس 0 تا 100 با 9 درس رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط محمد جواد صبری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 714,285 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش ویپ (VoIP) ایزابل و الستیکس 0 تا 100 با 9 درس رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی