اطلاعات دوره
آموزش راه اندازی تلفن تحت شبکه VOIP ویپ با Issabel ایزابل
مسیر آموزشی

آموزش راه اندازی تلفن تحت شبکه VOIP ویپ با Issabel ایزابل

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:14 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی عباسی4.5
  • زمان:4 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف اصلی در این فرادرس، طراحی و پیاده سازی سیستم تلفن تحت شبکه و نحوه مدیریت مرکز تماس است که در پایان آن قادر خواهید بود که مجموعه مخابراتی خصوصی درون سازمانی را راه اندازی نمایید. یادگیری این آموزش برای متخصصین بخش IT الزامی است چون که طراحی و پیاده سازی سیستم های تلفن مبتنی بر شبکه در کاهش هزینه های ارتباطات تلفنی هر سازمان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از جمله مزایای آموزش ایزابل (Issabel) که می توان به ان اشاره کرد، ارزان تر بودن تماس های راه دور از طریق VOIP، عدم نیاز به کابل کشی خطوط تلفن، امکان برقرارسازی ارتباط دفاتر مختلف، یکپارچه سازی سیستم تلفنی و سهولت در مانیتورینگ مرکز تماس است.
دوره آموزش راه اندازی تلفن تحت شبکه VOIP ویپ با Issabel ایزابل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی عباسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش راه اندازی تلفن تحت شبکه VOIP ویپ با Issabel ایزابل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی

خیلی خیلی از این آموزش استفاده کردم . واقعا نکات طلایی داشت.

رسول

یه بخش کوچیکی از آموزش رو دیدم، هم برای کار هم برای علاقه مندی تهیه کردم. بسیار موفق بود این آموزش و این مدرس. تشکر.

رسول

اصلا خوب نبود.

مهدی

چند قسمتی شو دیدم و به نظرم بد نیست. تدریسشون متوسط رو به خوبه. من خودم از قبل اطلاعات کافی داشتم، و آموزش خوبی بود به نظرم بهتر بود مباحث بیشتری داشت.

H

سلام. برای من واقعا کاربردی بود. من فقط با همین آموزش تونستم در محل کار سرویس ویپ رو به دست بگیرم. ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی