اطلاعات دوره
آموزش راه اندازی تلفن تحت شبکه وویپ VOIP با کریو اپراتور Kerio Operator
مسیر آموزشی

آموزش راه اندازی تلفن تحت شبکه وویپ VOIP با کریو اپراتور Kerio Operator

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی عباسی4.5
  • زمان:1 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس، آشنایی با تکنولوژی VoIP، نحوه پیاده سازی سرور تلفن تحت شبکه به واسطه کریو اپراتور (Kerio Operator) و راه اندازی یک شبکه مخابراتی تحت شبکه است. یادگیری این فرادرس برای متخصصین بخش IT هر شرکتی الزامی است و راه اندازی سیستم تلفن هوشمند تحت شبکه در کاهش هزینه تلفن هر سازمان اهمیت فراوانی دارد و همچنین مدیریت و دسترسی در سیستم های تلفن تحت شبکه نسبت به سیستم های تلفنی قدیمی مثل سانترال آسان تر بوده و باعث شده اکثر شرکت های بزرگ، تلفن های تحت شبکه را به عنوان سیستم تلفن هوشمند انتخاب کنند.
دوره آموزش راه اندازی تلفن تحت شبکه وویپ VOIP با کریو اپراتور Kerio Operator دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی عباسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش راه اندازی تلفن تحت شبکه وویپ VOIP با کریو اپراتور Kerio Operator را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

عبدالحمید

می خواستم بدونم چیه و کاربردش چیه که خب با دیدنش متوجه شدم.

activex

سلام ممنون از زحماتتون عرض کنم که این آموزش میتونه برا شروع خیلی خوب باشه ا

بابک

آموزش خوبی بود و من راضی بودم و ممنون از سایت و آموزش های خوبتون

صادق

آموزش خوبی و تا 80 درصد نیاز های منو در خصوص آموزش برطرف کرد.

امین

همه چیز خوب بود ولی متاسفانه دقیقا اون کار اصلی که ارتباط نرم افزار با یه شماره یا سرویس واقعی هست کامل توضیح داده نشد ، باید یه نمونه از همون سرویس مخابرات رو راه انداری می کردید و میگفتید این سرویس رو از کجا و حدود قیمت چند و... میشه تهیه کرد ، کلا مخاطب شما باید بزارید پیش فرض مثل بنده که از voip فقط اسمشو سالها پیش شنیده و حالا می خواد برای کارش استفاده کنه و هیچ پیش زمینه ای نداره ، اما از حق نگذریم بقیه قسمت ها کامل بود ولی کاش همین بحث رو هم کامل انجام میدادید که مشخص بشه . تشکر.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی