اطلاعات دوره
آموزش کریو اوپراتور (Kerio Operator) صفر تا صد آموزش VoIP
مسیر آموزشی

آموزش کریو اوپراتور (Kerio Operator) صفر تا صد آموزش VoIP

739,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 739,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:توسینسو0
  • مدرس:آرش حیدری4.3
  • زمان:1 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش کریو اپراتور | Kerio Operator که به عنوان Call Manager شرکت Kerio هم معروف است یکی از دوره های پر مخاطب برای دوست داران VoIP در محیط های کوچک است. آموزش Kerio Operator در قالب یک آموزش گام به گام از نصب و تنظیمات اولیه کریو شروع می شود و به انجام تنظیمات پیشرفته و ارتباط با سیستم VoIP ایزابل هم می رسد. این دوره مناسب افرادی است که علاقه مند هستند VoIP را برای شرکت های کوچک و متوسط با کمترین هزینه راه اندازی کنند و به محیط های گرافیکی هم علاقه مند هستند. Kerio Operator یک سیستم VoIP مبتنی بر پروتوکل SIP است که به طور خاص برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده و موجب صرفه جویی در پول و مدیریت زمان می گردد .
دوره آموزش کریو اوپراتور (Kerio Operator) صفر تا صد آموزش VoIP دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط آرش حیدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 739,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کریو اوپراتور (Kerio Operator) صفر تا صد آموزش VoIP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی