اطلاعات دوره
بهترین دوره آموزش VDI یا آموزش Horizon View صفر تا صد (2023)
مسیر آموزشی

بهترین دوره آموزش VDI یا آموزش Horizon View صفر تا صد (2023)

1,533,919 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 1,533,919 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:توسینسو0
  • مدرس:بهروز سیروس زاد0
  • زمان:18 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کاملترین و جامعترین دوره آموزش راه اندازی VDI با VMware Horizon View یا دوره آموزشی Horizon View صفر تا صد مهندس سیروس زاد در قالب 17 ویدیوی آموزشی ( 16 ساعت آموزش ) بر اساس آخرین سرفصل های بین المللی و استاندارد آموزشی شرکت VMware تهیه و تدوین شده است . پس از گذاندن این دوره آموزشی VDI با Horizn View شما می توانید براحتی یک سرویس مجازی سازی دسکتاپ یا Desktop Virtualization را برای سازمان خود از 0 تا 100 راه اندازی کنید.
دوره بهترین دوره آموزش VDI یا آموزش Horizon View صفر تا صد (2023) دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط بهروز سیروس زاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,533,919 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بهترین دوره آموزش VDI یا آموزش Horizon View صفر تا صد (2023) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی