اطلاعات دوره
آموزش رایگان CSS
مسیر آموزشی

آموزش رایگان CSS

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش CSS CSS ابزاری برای توسعه‌دهندگان وب است که با استفاده از آن می‌توانند ظاهر وب‌سایت خود را بهبود بخشیده و از المان‌های گرافیکی در آن استفاده کنند. به همین دلیل یادگیری این ابزار برای همه مهندسان نرم‌افزار و همه افرادی که تمایل به کار در حوزه طراحی وب دارند؛ ضروری است.   دوره آموزش CSS چیست؟ دوره آموزش CSS یک دوره بسیار عالی برای افرادی است که به دنبال یک ابزار آسان و رایگان برای رنگ بخشیدن به صفحات وب‌سایت خود می‌گردند. در این دوره افراد شرکت‌کننده با صفر تا صد کار با CSS آشنا شده و المان‌های موجود در آن را خواهند شناخت.   هدف از یادگیری دوره آموزش CSS چیست؟ هدف از یادگیری دوره آموزش CSS آشناکردن افراد با پتانسیل‌های این ابزار و توانا ساختن آن‌ها برای فعالیت در حوزه توسعه وب‌سایت‌های مختلف و طراحی‌های ظاهر آن‌ها است. برای رسیدن به این هدف، شرکت‌کنندگان در ابتدا با ماهیت CSS و ابزارهای آن آشنا شده و پس از آن در قالب پروژه‌های عملی، با قابلیت‌های این ابزار کار می‌کنند.   دوره آموزش CSS مناسب چه کسانی است؟ دوره آموزش CSS مناسب افرادی است که با HTML آشنا بوده و می‌خواهند پس از ساخت اسکلت صفحه وب‌سایت، ظاهر آن را نیز زیبا کرده و المان‌های رنگی و تزیینی را به آن اضافه کنند. به همین دلیل دوره آموزش CSS مناسب همه مهندسان نرم‌افزار، توسعه‌دهندگان وب و کسانی است که می‌خواهند پیشرفت خود را در حوزه آموزش طراحی سایت کلید بزنند.   بعد از فراگیری دوره آموزش CSS چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ پس از پایان دوره آموزش CSS با انواع روش‌های استایل دهی آشنا شده و سلکتورها را خواهید شناخت. همچنین خواهید آموخت که چگونه می‌توانید به تکست‌ها استایل داده و فونت اضافه کنید. در کنار این‌ها با استایل‌های پیش‌فرض مرورگر آشنا شده و خواهید آموخت که چگونه طراحی صفحه وب خود را برای کاربر جذاب‌تر کنید.   سرفصل‌های درس دوره آموزش CSS در 26 قسمت ارائه شده که دیدن آن‌ها حدود 3 ساعت زمان می‌برد. در قسمت‌های اول تا هفتم این دوره شما با مفهوم CSS آشنا شده و روش‌های استفاده از آن را خواهید آموخت. همچنین یاد می‌گیرید که چگونه به متن استایل داده و فونت اضافه کنید. همچنین انواع روش‌های استایل دهی برای شما توضیح داده شده و استایل‌های پیش‌فرض مرورگر بررسی می‌شوند. همچنین یاد می‌گیرید که چگونه یک کد را در CSS تبدیل به کامنت کنید. پس از آن و با شروع جلسه هشتم، شما با مفاهیمی مانند رنگ، outline، border، باکس مدل، text align و display آشنا خواهید شد. همچنین آیکون‌ها را شناخته و کار با تصاویر را در CSS یاد خواهید گرفت. به‌علاوه خواهید آموخت که چگونه می‌توان به تگ a، لیست، فرم و جدول استایل داده و با سودو کلاس‌ها و سودو المنت‌ها آشنا خواهید شد.
دوره آموزش رایگان CSS دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدحسین سیدآقایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان CSS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علیرضا

عالی.

هادی

سلام استاد خیلی دوره عالی و کاملی بود همیشه موفق باشید

کاربر مکتب‌خونه

5 واقعا عالی بود دوره html رو دیدم و دنبال cssبودم واقعا خیلی عالی و واضح توضیح میدید ممنون

فاطمه

باتشکراز استاد مربوطه و طراحان سایت مکتب خونه این دوره برای مرور عالی بود ولی برای یادگیری مطلب از صفر پیشنهاد نمیدم ای کاش اموزش های رایگان هم قسمت پروزه و مدرک بهشون اضافه میشد ممنون از خدماتتون

علی

ممنون دوره خوبی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی