اطلاعات دوره
آموزش فتومونتاژ در فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش فتومونتاژ در فتوشاپ

368,550 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.7/5
وضعیت قیمت: 368,550 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:زهیر عابدی3.5
  • زمان:5 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اهداف آموزشی دوره آموزش فتومونتاژ را می‌توان نحوه صحیح ادغام تصاویر با هم به صورت طبیعی، بررسی و درک اهمیت رنگ خاکستری در طراحی دیجیتال، بررسی و آموزش اهمیت صنعت فتومونتاژ در طراحی‌ها و همچنین بررسی کامل سایه در فتومونتاژ و اهمیت آن در طراحی‌ها دانست. البته باید بدانید که شما در این دوره با هنرمندان مطرح این عرصه در سطح بین‌المللی آشنا خواهید شد و همچنین با بررسی کامل فتومونتاژ در فتوشاپ، شما فرق فتومونتاژ با بقیه تکنیک‌های اجرایی در فتوشاپ و البته فرق لایه‌های معمولی و اسمارت آبجکت‌ها و تأثیر آن در طراحی‌ها را درک و یاد خواهید گرفت.  هدف از دوره آموزش فتومونتاژ چیست؟  آشنایی جامع با مهم‌ترین و پرکاربردترین مباحث فتوشاپ به همراه آموزش فتومونتاژ در فتوشاپ را می‌توان هدف اصلی این دوره محسوب کرد. شما با شرکت در این دوره یاد خواهید گرفت که تصاویر حرفه‌ای در صنعت تبلیغات چگونه ایجاد می‌شوند. در واقع ساخت پوسترهای فیلم، ساخت کاورهای موزیک، ساخت کاورهای تجاری و تبلیغاتی، ساخت تصاویر حرفه‌ای برای شبکه‌های اجتماعی، ساخت پوسترهای تجاری و ساخت تصاویر فرا واقع‌گرایانه یا سورئال را می‌توان دیگر اهداف این دوره آموزشی دانست.  دوره آموزش فتومونتاژ مناسب چه کسانی است؟  نباید فراموش کرد که کسب این مهارت می‌تواند به شما کمک کند تا در این زمینه فعالیت خود را شروع کنید. به‌طور کلی دوره آموزش فتومونتاژ مناسب کسانی خواهد بود که به اصول و مفاهیم نرم‌افزار فتوشاپ مسلط هستند، اما برای ساخت اثر هنری خود نمی‌دانند باید از کجا شروع کرده و یا اینکه چگونه ایده پردازی مناسبی را برای ساخت تصاویر حرفه‌ای مدیریت کنند. همچنین این دوره برای تمام کسانی که به یادگیری اصول فتومونتاژ علاقه‌مند هستند، مفید واقع خواهد شد.  بعد از فراگیری دوره آموزش فتومونتاژ چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟  شما در این دوره تکنیک‌ها فتومونتاژ را نظیر ادغام تصاویر با یکدیگر و اجرای حرفه‌ای تصویرسازی فتومونتاژ را یاد خواهید گرفت. همچنین با نحوه تولید و ساخت تصاویر حرفه‌ای تبلیغاتی، تصاویر حرفه‌ای سورئال، پوسترهای تجاری و البته بیلبوردهای تجاری آشنا خواهید شد. در نهایت شما در این دوره، اصول ایده‌پردازی حرفه‌ای برای انجام کارها را فرا خواهید گرفت.  نرم‌افزار مورد استفاده در دوره آموزش فتومونتاژ شما در این دوره از نرم‌افزار فتوشاپ استفاده می‌کنید و اصول فتومونتاژ در فتوشاپ را یاد خواهید گرفت.  آموزش‌های پیش نیاز و یا مکمل پیشنهادی این دوره برای یادگیری و درک مناسب دوره آموزش فتومونتاژ، شما ملزم به استفاده از دوره مقدماتی فتوشاپ هستید.  ویژگی‌های متمایز دوره آموزش فتومونتاژ چیست؟  برای به چالش کشیدن یادگیری شما مباحث مختلف آموزش فتومونتاژ به صورت پروژه محور ارائه می‌شود و شما ملزم به انجام پروژه در پایان هر سرفصل آموزشی هستید. علاوه بر این در هر فصل، مثال‌هایی وجود دارد تا شما بهتر موضوع را درک و یاد بگیرید.  بیشتر بدانید
دوره آموزش فتومونتاژ در فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط زهیر عابدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 368,550 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فتومونتاژ در فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی