اطلاعات دوره
آموزش اسکیس مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش اسکیس مقدماتی

440,550 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 440,550 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش مقدماتی اسکیس چیست؟ دوره‌ی آموزش مقدماتی اسکیس، بصورت صفر تا صد بوده و مباحث تدریس شده در آن شامل ترسیم و تمرین برای شناخت خط، سطح، حجم، عناصر شکل دهنده یک اسکیس کامل (مانند درخت، انسان و...)، ترسیم فنی در اسکیس (پلان، نما، برش)، راندو و... خواهد بود. در آموزش مقدماتی اسکیس لازم است با مفهوم پرسپکتیو به خوبی آشنا شوید. ازاین رو، در حین آموزش، تمرکز زیادی بر روی آموزش انواع پرسپکتیو و نحوه‌ی ترسیم آن از زوایای دید مختلف، انتخاب و تشخیص ویوها و نسبت‌ها و... شده‌است.    هدف از یادگیری دوره‌ی آموزش مقدماتی اسکیس چیست: آموزش صفر تا صد اسکیس، تمام آنچه که یک معمار و یا طراح، برای بیان ایده‌های خود نیاز دارد را تدریس می‌کند. از این‌رو، این دوره در تلاش است تا به هنرجویان این امکان را بدهد که بتوانند به‌راحتی ایده‌های خود را ترسیم و با کمی تمرین و تلاش بیشتر، مهارت‌های طراحی دستی خود را افزایش دهند.   دوره‌ی آموزش مقدماتی اسکیس مناسب چه‌کسانی است: آموزش اسکیس مقدماتی، مناسب دانشجویان و علاقه‌مندان به معماری و معماری داخلی، عمران، دیزاین و... است.  برای شروع این دوره‌ سن، حرفه و شغل، اهمیتی نداشته و تمام افراد علاقه‌مند می‌توانند از طریق آن، ضمن یادگیری اصول طراحی و اسکیس، مهارت‌های ترسیمی خود را نیز بهبود بخشند.   بعداز فراگیری دوره آموزش مقدماتی اسکیس، چه مهارت‌هایی کسب خواهیدکرد: پس از گذارندن دوره‌ی آموزش مقدماتی اسکیس، تفکر معماری، تحلیل و دید معمارانه، مهارت قلم و اسکیس و راندو، ترسیم دو بعدی و سه بعدی نقشه‌ها، بخشی از مهارت‌هایی هستند که هنرجو بدست خواهدآورد. همچنین این دوره کمک می‌کند تا هنرجو، ذهنی سه بعدی و تفکری معمارانه پیدا کرده و احجام را بهتر بشناسد.   ویژگی‌های متمایز این دوره چیست؟ از ویژگی‌های متمایز دوره‌ی آموزش اسکیس معماری، شیوه‌ی نوین و غیر تکراری در تدریس آن و همچنین، آموزش همزمان مهارت قلم و تفکر در کنارهم است.  آموزش این دوره، براساس استانداردها و بر پایۀ اصول معماری، طراحی و دیزاین برنامه‌ریزی و تهیه شده‌است.  نکات تنظیم شده در آموزش اسکیس، فصل به فصل و مرحله به مرحله در اختیار هنرجویان قرار خواهدگرفت. برای آموزش و فهم بهتر آن، نیاز به تمرین و پشتکار بالایی است.  نکات ضروری در هر فصل، بصورت کامل شرح داده شده و در صورت لزوم، امکان برقراری ارتباط و رفع اشکال نیز وجود خواهدداشت.   آموزش‌های پیش‌­نیاز و مکمل:  برای شروع آموزش اسکیس معماری، به هیچگونه پیش‌نیازی لازم نداشته و تنها کافیست با آموزش مدرس همراه شده و قلم را در دستان خود قرار دهید. برای درک هرچه بیشتر مفاهیم دوره و تکمیل آن، دوره‌ی ترسیمات فنی، راندو و مطالعات معماری می‌توانند بسیار مفید باشند. بیشتر بدانید
دوره آموزش اسکیس مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سروناز امتیازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 440,550 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اسکیس مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی معماری سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی معماری در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین

سلام. دوره خوبیه.استاد در قدرت بیان و انتقال مفاهیم فوق العادس ولی نمیشه به این دوره گفت مقدماتی چون اصلا به جزییات اشاره نمیشه بیشتر میشه از این دوره به عنوان مروری بر اسکیس و راندو اشاره کرد. کسی که تازه میخواد شروع کنه باید ی پیش زمینه ای داشته باشه تا متوجه حرفای استاد بشه. با تشکر از تیم حرفه ای مکتب خونه.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی