اطلاعات دوره
آموزش رایگان Regex در پایتون
مسیر آموزشی

آموزش رایگان Regex در پایتون

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.6
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:حمید دانشجو4
  • زمان:5 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش رایگان Regex در پایتون چیست؟ دوره آموزشی رجکس یا Regex که در واقع کوتاه شده عبارت Regular Expression است، امری مهم و ضروری در پایتون بوده که در ارتباط با عبارات منظم دانش مفیدی را در اختیار شما می‌گذارد. از آن‌جایی‌ که عبارات منظم در انواع زبان‌های برنامه‌نویسی از جمله پایتون باعث می‌شود رفتارهای الگویی در یک برنامه بسیار سریع‌تر انجام شود، دانستن آن نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. از این‌ رو ما در مکتب‌خونه تصمیم گرفتیم دوره آموزش رایگان Regex در پایتون را برای علاقه‌مندان به برنامه نویسی پایتون جمع‌آوری کنیم.   عبارات منظم در برنامه نویسی چیست؟ عبارت منظم در واقع دنباله‌ای از کاراکترهای مختلف است که برای تعریف یک الگوی جستجو به کار می‌رود. این نکته را فراموش نکنید که عبارت‌های منظم در نگاه اول بسیار پیچیده و نامفهوم به نظر می‌آیند اما رفته‌رفته که با آن آشنا شوید، نه‌تنها درک آن بسیار ساده خواهد بود بلکه کاربرد آن را نیز بیش‌ازپیش حس خواهید کرد.   هدف از یادگیری دوره آموزش رایگان Regex در پایتون چیست؟ به‌طورکلی رجکس سه هدف اساسی را دنبال می‌کند که یادگیری آن این سه هدف را برایتان محقق می‌سازد.  1.        پیداکردن الگوها و مطابقت آن با داده‌های موجود: گاهی اوقات یافتن یک الگوی مشخص (مثلاً ++*-*-*-*-*-*++) در یک فایل متنی بلند کاری بسیار وقت‌گیر است. با Regex می‌توانید فایل‌های txt. و csv. را به‌راحتی مورد پیمایش قرار دهید.  2.        اعتبارسنجی فرم‌های تحت وب: اگر در وب‌سایت فرم‌هایی تعریف شده باشد، به کمک رجکس می‌توانید اطمینان حاصل کنید که یک فرم به‌صورت درست در حال پرشدن است. مثلاً اگر کاربر در قسمت شماره همراه از حروف استفاده کند، به کمک Regex می‌توانید درستی یا نادرستی آن را تشخیص داده تا در Backend مشکلی پیش نیاید.  3.        جمع‌آوری اطلاعات وب: اگر زمانی نیاز داشته باشید تا یک مجموعه اطلاعات خاص تحت وب را جمع‎‌آوری کنید، Regex اینجاست که به شما کمک کند. مثلاً جمع‌آوری تمام داده تگ‌های </h> <h>   دوره آموزشی رایگان Regex مناسب چه کسانی است؟ اگر پایتون کار هستید و اپلیکیشن‌های تحت وب توسعه می‌دهید یا در مجموع سر و کارتان با پایتون زیاد است، دانستن Regex قطعاً برایتان ضروری است، چرا که هم در وقت و هزینه جستجوهای پی‌در‌پی صرفه‌جویی کرده‌اید، هم نتایج جستجوی الگویی کاملاً دقیق و بدون خطا خواهد بود.    بعد از فراگیری دوره آموزش رایگان Regex چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ تکمیل این دوره آموزشی رایگان از Regex پایتون برای شما مهارت‌های زیر را به ارمغان می‌آورد: 1.        آشنایی کامل با عبارت‌های منظم 2.        کاربرد عبارت‌های منظم 3.        نحوه دقیق جستجوی یک الگوی مشخص در متون بلند و طولانی 4.        طراحی فرم‌های خطایاب تحت وب (فرم‌هایی که اگر ورودی نامتعارف داشته باشند، توسط Regex خطایابی می‌شوند) 5.        دریافت اطلاعات تعریف شده‌ای از وب   سرفصل‌های دوره آموزش رایگان Regex در ابتدای این دوره آموزشی، آشنایی با انواع عبارات منظم یا عبارات با قاعده به‌صورت کامل انجام می‌شود. یعنی شما با هر کاراکتر عضو این عبارت‌های منظم آشنایی کامل کسب خواهید کرد. سپس توضیحاتی در ارتباط با نحوه کار با ماژول Regex و تمام نکات جانبی آن به شما آموزش داده خواهد شد. در پایان نیز چند مثال کاربردی برایتان آورده می‌شود تا از درک کامل تمامی مباحث اطمینان حاصل نمایید. 
دوره آموزش رایگان Regex در پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حمید دانشجو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان Regex در پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

بسیار عالی بود جناب دانشجو امیدوارم مباحث تخصصی تر هم ورود کنید

مهدی

اول اینکه تشکر میکنم بابت رایگان کیفیت دوره خوب بود اما بهتر بود استاد با حوصله بیشتری می نوشت و یا مثلا در مواردی که تایپ میشد در وبسایت تصویر زوم میشد تا دید بهتری داشته باشیم در تصویر در کل ممنون از استاد و مکتبخونه

فاطمه

واقعا عالی بود. تشکر

فرزام

واقعا عالی بود، مفاهیم regex رو به راحتی درک کردم با این آموزش. تشکر فراوان

محمد

دوره بسیار عالی و کاربردی،ممنون از تیم مکتبخونه و استاد دانشجو

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی