اطلاعات دوره
آموزش رایگان کار با فایل‌ها در پایتون
مسیر آموزشی

آموزش رایگان کار با فایل‌ها در پایتون

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:حمید دانشجو4
  • زمان:6 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کاربرد دوره آموزش رایگان برنامه‌نویسی کار با فایل‌ها در پایتون چیست؟ برنامه‌نویسی به هر زبانی که باشد، خواندن و نوشتن داده از فایل‌های مختلف از جمله پایه‌های اساسی به‌حساب می‌آید. پایتون که این روزها به زبانی بسیار کاربردی و ساده تبدیل شده است نیز از قانون کار با فایل‌ها پیروی کرده و به ما کمک می‌کند بسیاری از کدنویسی‌ها را به روشی ساده و البته دقیق‌تر انجام دهیم. اگر به پایتون علاقه دارید و می‌خواهید به یک پایتون کار ماهر ارتقا پیدا کنید، این آموزش رایگان از مکتب‌خونه را از دست ندهید!   هدف از یادگیری دوره آموزش رایگان برنامه‌نویسی کار با فایل‌ها در پایتون چیست؟ گاهی ساخت و خواندن فایل در محیط‌های برنامه‌نویسی به امری بسیار کاربردی تبدیل می‌شود که اگر بخواهید به‌صورت دستی کارهای مربوطه را انجام دهید (یعنی خودتان داده‌ها را از فایل خوانده و دستی به برنامه اضافه کنید)، نه‌تنها اتلاف وقت است بلکه دقت آن بسیار پایین خواهد بود که کاری کاملاً غیرمنطقی است. از این‌ رو برنامه‌نویسی کار با فایل‌ها در پایتون بسیار ضروری بوده و هدف از این کار افزایش دقت و سرعت در برنامه‌نویسی است.   دوره آموزش رایگان برنامه‌نویسی کار با فایل‌ها در پایتون مناسب چه کسانی است؟ فرقی نمی‌کند در چه سطحی از برنامه‌نویسی پایتون قرار دارید، یادگیری کار با فایل‌ها از پایه‌های برنامه‌نویسی به‌حساب می‌آید پس دانستن آن نیز برای همه مناسب می‌شود. چه تازه‌کار در پایتون هستید چه از پایتون کاران حرفه‌ای که تابه‌حال سر و کارتان به برنامه‌نویسی فایل‌ها در پایتون نیفتاده است، این دوره رایگان دقیقاً برای شماست.    بعد از فراگیری دوره آموزش رایگان برنامه‌نویسی کار با فایل‌ها در پایتون چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ هنگامی‌ که این دوره رایگان آموزشی از مکتب‌خونه را با موفقیت به پایان برسانید، اطلاعات جامعی از برنامه‌نویسی کار با فایل‌ها در پایتون را فرا خواهید گرفت. این اطلاعات جامع شامل نحوه خواندن و نوشتن در فایل، ذخیره محل آخرین خواندن یا نوشتن در فایل توسط اشاره‌گرها، بازکردن و مدیریت فایل‌های مختلف، الحاق فایل‌ها، جداسازی یک بخش مشخص از محتویات فایل و غیره خواهد بود.   سرفصل‌های دوره آموزش رایگان کار با فایل‌ها در پایتون در این دوره آموزشی یادگیری تمامی مفاهیم کاربردی پایه برای ما اهمیت بالایی دارد. از این‌ رو سرفصل‌های این دوره رایگان آموزش نحوه کار با فایل‌ها در پایتون، تمرکز بالایی بر مفاهیم پایه خواهد داشت. اهمیت کار با فایل‌ها، نحوه بازکردن فایل در برنامه پایتون، خواندن، نوشتن و ذخیره‌سازی داده‌ها، مدیریت فایل‌ها، الحاق و برش داده‌های فایل‌ها و غیره از سرفصل‌های مهم این دوره آموزشی است. امید است این دوره آموزشی رایگان کمک شایانی به افزایش مهارت‌های شما داشته باشد.
دوره آموزش رایگان کار با فایل‌ها در پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حمید دانشجو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان کار با فایل‌ها در پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

یکم شلخته درس میده و زیاد هم وارد جزئیات نمیشه ولی در کل دوره خوبیه.

کاربر مکتب‌خونه

دوره کاملیه ولی کسایی که تازه شروع کردند و هنوز برای پروژه های حرفه ای آماده نیستند بهتره فقط قسمت اول رو الان ببینن و ادامه رو برای بعد بزارن

سپهر

عالی

کاربر مکتب‌خونه

فوق العاده

عليرضا

جالب بود مرسی ولی خیلی طولانیه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی