اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره پروژه محور تمرین فرانت اند front end | پروژه فرانت اند
مسیر آموزشی

دوره پروژه محور تمرین فرانت اند front end | پروژه فرانت اند

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :45 نظر4
  • آموزشگاه:کدیاد3.8
  • مدرس:قاسم بساکی3.4
  • زمان:6 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگه ابتدای مسیر برنامه نویسی هستی و داری با دنیای وب تازه آشنا میشی، مطمئنا با این چالش روبرو شدی که بهترین و کوتاه ترین راه برای رسیدن به یک نقطه مطمئن چیه... . من به عنوان مدرس و کسی که چندین ساله در حوزه وب فعالیت میکنم اینجام تا به شما بگم که بعد از آشنایی ابتدایی با تکنولوژی های اصلی و پایه ای مثل HTML , CSS , JS بهترین راه، انجام تمرین و ساخت مینی پروژست تا در این حین هم دستت تو چیزایی که باهاشون آشنا شدی پر بشه و همینطور بتونی به همراه اون تکنولوژی های جدید هم یاد بگیری (و باید بگم یادگیری فرانت بیشتر به این روش وابسته هست) ولی شاید نمیدونی از کجا شروع کنی، حق داری، تا کسب تجربه کافی یه کم زمان میبره، پس بهتره قدم به قدم به همراه یه مربی پیش بری. الانم قراره توی یه دوره جم و جور و پروژه محور، با هم قدم به قدم بیشتر با HTML , CSS , JS ارتباط برقرار کنیم و همینطور با دو کتابخونه جدید آشنا بشیم که میتونه براتون، توی خیلی پروژه ها مفید باشه، قراره با متریالایز به عنوان یک تکنولوژی سی اس اسی و alpine.js به عنوان یک کتابخونه جاوااسکریپتی، آشنا بشیم. سعی کردم دوره مناسب کسایی باشه که تازه وارد مسیر وب شدن (نه فقط فرانت، بلکه مباحث برای هر برنامه نویس وب نیازه) و دنبال کسب تجربه ان و اصول و مباحث ابتدایی در مورد اون سه تا تکنولوژی (اچ تی ام ل و سی اس اس و جاوااسکریپت) رو تا حدودی یاد گرفتن. اگر با HTML و CSS آشنایی ندارید میتونید دوره رایگان رو از کدیاد دریافت کنید اگر با جاوااسکریپت آشنایی ندارید میتونید از همن وبسایت به صورت رایگان دریافتش کنید اگرم به متریالایز علاقمند شدید میتونید از کدیاد دوره پروژه محور materialize رو تهیه کنید
دوره دوره پروژه محور تمرین فرانت اند front end | پروژه فرانت اند دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در کدیاد توسط قاسم بساکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره پروژه محور تمرین فرانت اند front end | پروژه فرانت اند را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

master sistem ‌

سلام استاد لطفا لیک گیت هاب تون رو بگین چون همون ادرس ویدیو رو زدم نیومد

قاسم بساکی

سلام عزیزم. https://github.com/qasemB/frontend-learning

محمد حسین اشراق

سلام استاد عزیز؛ من دوره شما را تازه شروع کردم، نحوه تدریس عالی است، ممنونم. با انرژی و با طراوت باشید. بدرود کابل _ افغانستان

قاسم بساکی

سلام دوست عزیزم، ممنون از نظر مثبت شما. امیدوارم براتون مفید باشه

امیرحسین جهانگیر

سلام استاد وقت بخیر. استاد با این دوره میتونیم یک سایت کامل طراحی کنیم برای خودمون کسب و کار راه بندازیم؟؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی