اطلاعات دوره
دوره آموزش PWA (اپلیکیشن های وب پیشرونده ) + پروژه عملی
مسیر آموزشی

دوره آموزش PWA (اپلیکیشن های وب پیشرونده ) + پروژه عملی

490,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.6/5
وضعیت قیمت: 490,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:کدیاد3.6
  • مدرس:قاسم بساکی3.4
  • زمان:6 ساعت و 25 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگه برنامه نویس وب هستی مطمئنا شما هم این دغدغه رو داری که : الان که استفاده از گوشی موبایل خیلی مرسوم شده و معمولا کاربرا ترجیح میدن  توی گوشیشون با اپلیکیشن ها کار کنن تا اینکه بخوان مرورگرشون رو باز کنن و وب گردی کنن؛ مگر اینکه مجبور شن که در اون صورت باز هم وقتی کسب و کار شما رو پیدا میکنن دنبال اپلیکیشنتون میگردن که بعد از اون دسترسی به شما آسون باشه. ولی من برنامه نویس وب هستم . اگه بخوام پروژه خودم رو در قالب اپلیکیشن ارائه بدم  باید چیکار کنم؟ یا باید خودم برم طراحی اپلیکیشن موبایل رو یاد بگیرم یا اینکه از یک نفر بخوام این کار رو برام انجام بده حالا راه دیگه ای هم هست؟ از سال 2015 تکنولوژی ای ارائه شد که به ما این اجازه رو میده که: من یک وبسایت مثل قبل طراحی کنم و با استفاده از همون مرورگر کاری کنم که کاربرهای وبسایت من هنگام استفاده، احساسی کاملا شبیه به یک اپلیکیشن داشته باشن. قرارگیری آیکون اپلیکیشن در هوم اسکرین، دسترسی آسون ، عملکرد سریع، پوش نوتیفیکیشن، قابلیت استفاده آفلاین ، استفاده یکسان در همه سیستم عامل ها مثل اندروید و ios ... و خیلی موارد دیگه. با این حال این تکنولوژی که بهش میگیم PWA میتونه بهترین انتخاب من باشه. الان یه سوال پیش میاد که میتونه جای اپ های نیتیو رو بگیره؟ شمایی که توی دنیای وب هستی مطمئنا دیدی که تکنولوژی های زیادی هستند که دارن خروجی یکسان میدن ولی همشون باقدرت دارن به بقای خودشون ادامه میدن. همه اینها فقط یک ابزارن که من قراره ازشون به موقع استفاده کنم. من که برنامه نویس وب هستم تا حد زیادی نیاز به طراحی اپلیکیشن  موبایل رو با همین ابزار رفع میکنم.  حالا همه دنیا بگن PWA جای اپ های نیتیو رو میگیره یا نمیگیره، اصلا مهم نیست این هنر شماست که بتونید از یک ابزار چطور استفاده کنید. پس به شما دوست عزیزم که در دنیای وب قدم برداشتی ،پیشنهاد میکنم به عنوان طراح وب حتما این تکنوژی رو یاد بگیر. اونوقت خودت بهتر میدونی که چطور باید ازش استفاده کنی چطوری یادش بگیریم؟ قراره دوره آموزش PWA رو باهم بسازیم که  توی اون پروژه ای که توی دوره تمرین فرانت اند زدیم رو تبدیل به PWA کنیم. دوره تمرین فرانت اند رایگانه. اگه ابتدای مسیر هستی، تماشای این دوره هم خالی از لطف نیست و ممکنه بعضی وقتا به اون رجوع کنیم، بخاطر نکاتی که توی اون گفتم. توی دوره ی PWA هرچیزی که برای تبدیل شدن یک وب سایت به PWA نیاز باشه میگیم. سرفصل ها فعلا شامل هرچیزی که درمورد خصوصیات PWA گفتم میشه ولی با توجه به استقبال دوستان میتونه اضافه بشه. فرقی هم  نمیکنه پروژه  که میخوایم تبدیلش کنیم چی هست و با چه تکنولوژی هایی زده شده پس میتونید قدم به قدم با من پروژه شخصی خودتون رو تبدیل کنید. چند تا نکته بگم: قرار بود این دوره به دوره ریکت اضافه بشه ولی با درخواست دوستان و چون  PWA هر پروژه ای رو میتونه در بر بگیره و فقط مختص SPA ساز ها نیست ، یه دوره مجزا شد. ولی اگه دانشجوی ریکت من هستی این دوره برای شما رایگانه. اگر با HTML و CSS آشنایی ندارید میتونید دوره رایگان رو از کدیاد دریافت کنید اگر با جاوااسکریپت آشنایی ندارید میتونید از همن وبسایت به صورت رایگان دریافتش کنید دوره تمرین فرانت اند
دوره دوره آموزش PWA (اپلیکیشن های وب پیشرونده ) + پروژه عملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در کدیاد توسط قاسم بساکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 490,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش PWA (اپلیکیشن های وب پیشرونده ) + پروژه عملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی