اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت استوری متحرک با Animated Stories - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش ساخت استوری متحرک با Animated Stories - متوسط

19,425 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 19,425 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش ساخت استوری متحرک با Animated Stories قصد داریم به صورت پروژه محور شما را با نحوه ساخت استوری متحرک در Animated Stories آشنا کنیم. در این دوره قصد داریم شما را با یکی از نرم افزارهای کاربردی برای ساخت استوری های متحرک یا همان استوری موشن آشنا کنیم و نحوه ساخت استوری متحرک با آن را به صورت پروژه محور آموزش دهیم. Animated Stories برنامه ای برای ساخت استوری ولی از نوع متحرک است که با تمپلیت های آماده ای که دارد این امکان را به شما می دهد که تصاویر متحرک و جذاب برای اینستاگرام بسازید. در این دوره یاد می گیرید که با استفاده از چند تصویر و قرار دادن آن ها در یک قالب (template) و سپس اضافه کردن متن دلخواه استوری های متحرک بسازید.
دوره آموزش ساخت استوری متحرک با Animated Stories - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط Avangard مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,425 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت استوری متحرک با Animated Stories - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی