اطلاعات دوره
آموزش ادیت فیلم با Vn video Editor - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش ادیت فیلم با Vn video Editor - متوسط

27,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 27,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ادیت فیلم با Vn video Editor قصد داریم به صورت کامل به معرفی نرم افزار Vn بپردازیم و نحوه تدوین و ویرایش ویدیو با آن را آموزش دهیم. اگر علاقه مند به تدوین فیلم و به دنبال این هستید که با استفاده از تلفن همراه خود ویدیو های حرفه ای بسازید قطعا این دوره مناسب شماست. در این دوره شما را با اپلیکیشن VN آشنا می کنیم که یک برنامه ویرایش ویدیو با کاربری آسان، رایگان و بدون واترمارک است. Vn Video Editor ابزارهای قدرتمند و قالب های آماده متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن ها می توانید ویدیوهای حرفه ای و با کیفیت بالا ایجاد کنید.  در این دوره به طور کامل و خیلی سریع بخش های مختلف این برنامه را معرفی و با آیکن های مورد نیاز آن به ویژه برای تدوین و ویرایش کار خواهیم کرد و در حین معرفی هر قسمت به صورت پروژه محور به تدوین یک ویدیو می پردازیم و با هم نحوه استفاده از ابزارها را می آموزیم. به عنوان یک ادیتور آماتور یا حرفه ای می توانید از این برنامه برای ادیت فیلم های خود استفاده کنید.
دوره آموزش ادیت فیلم با Vn video Editor - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط Avangard مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 27,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ادیت فیلم با Vn video Editor - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی