اطلاعات دوره
دوره رایگان نقشه راه شروع کسب و کار در اینستاگرام - مقدماتی
مسیر آموزشی

دوره رایگان نقشه راه شروع کسب و کار در اینستاگرام - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره رایگان نقشه راه ورود به اینستاگرام قصد داریم به صورت کوتاه و کاربردی شما را برای راه اندازی کسب و کار خود در اینستاگرام آماده کنیم. در حال حاضر اینستاگرام نقش عمده ای در خرید و فروش بازی می کند و یک بستر فوق العاده برای راه اندازی کسب و کار است. به همین علت احتمالا شما هم به فکر فعالیت و راه اندازی پیج کاری اینستاگرام و اینترنتی کردن شغلتان افتاده باشید، پس ما را در دوره نقشه راه شروع کسب و کار در اینستاگرام همراهی کنید. در این آموزش به بررسی مراحل و نکاتی درباره راه اندازی و شروع کسب و کار در اینستاگرام می پردازیم و اصول راه اندازی پیج اینستاگرامی و سپس توسعه آن را بیان می کنیم که در ایجاد و افزایش فروش شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در این دوره نقشه راه اینستاگرام و اصول راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام و روش های رشد و افزایش را بیان می کنیم که به شما کمک می کند تا بعد از یادگیری مباحث این دوره و پیاده سازی آن تنها در 90 روز نتایج تلاش های خود را ببینید.
دوره دوره رایگان نقشه راه شروع کسب و کار در اینستاگرام - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 52 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط احمد مدیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره رایگان نقشه راه شروع کسب و کار در اینستاگرام - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی