اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی چابک (Agile) با استفاده از رویکردهای اسکرام، کانبان و اسکرامبان
مسیر آموزشی

آموزش مبانی چابک (Agile) با استفاده از رویکردهای اسکرام، کانبان و اسکرامبان

1,098,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 1,098,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :30 نظر4.4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:محمد حمیدی4.6
  • زمان:22 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به روند رو به رشد توسعه نرم‌افزار در دنیای امروز، متدولوژی agile به عنوان یک چارچوب مؤثر در پروژه‌های نرم‌افزاری شناخته‌شده است. در این راستا، چارچوب اسکرام به عنوان یکی از روش‌های چابک agile، به منظور بهبود فرآیند توسعه نرم‌افزار و افزایش کیفیت آن، به کار گرفته می‌شود. آموزش agile و scrum با رویکرد اسکرام، به منظور شناخت بهترین روش‌های چابکی در توسعه نرم‌افزار و استفاده از ابزارهای مانند git، msp و agile fluency تهیه شده است. دوره آموزش Agile با رویکرد اسکرام با هدف آموزش این ترند در توسعه نرم‌افزار تهیه و تدوین شده که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد. آموزش Agile با رویکرد اسکرام آموزش Agile با رویکرد اسکرام روشی برای انتقال دانش و مهارت‌های مرتبط با مدیریت پروژه چابک با استفاده از چارچوب اسکرام است. این دوره آموزش Agile با رویکرد اسکرام بر آموزش افراد و تیم‌ها برای همکاری، اولویت بندی وظایف و ارائه ارزش به صورت تکراری تمرکز دارد. این آموزش بر برنامه ریزی تطبیقی، بازخورد مکرر و بهبود مستمر متمرکز است. این دوره شرکت کنندگان را با ابزارها و تکنیک‌های مورد نیاز برای مدیریت مؤثر پروژه‌ها در محیطی پویا و سریع مجهز می‌کند. آموزش Agile با رویکرد اسکرام برای چه کسانی مناسب است؟ آموزش Agile  با رویکرد اسکرام برای افراد و تیم‌های درگیر در توسعه نرم‌افزار، مدیریت پروژه و توسعه محصول مناسب است. این دوره برای سازمان‌هایی که به دنبال اتخاذ متدولوژی‌های چابک و بهبود تحویل پروژه خود هستند، سودمند است. این دوره به متخصصانی که می‌خواهند مهارت‌های مشارکتی خود را افزایش دهند، توسعه تکراری را در یاد بگیرند و به طور مؤثر به نیازهای در حال تغییر پاسخ دهند پیشنهاد می‌شود. این دوره آموزش Agile  با رویکرد اسکرام هم برای مبتدیانی که به دنبال درک اساسی از Agile هستند و هم برای تمرین‌کنندگان باتجربه که به دنبال تعمیق دانش و اصلاح شیوه‌های اسکرام خود هستند، ارزشمند است. در دوره آموزش Agile با رویکرد اسکرام چه چیزهایی یاد می‌گیرد؟ در دوره آموزشی Agile با رویکرد اسکرام، شرکت کنندگان اصول و ارزش‌های اساسی متدولوژی های چابک را یاد می‌گیرند. آنها درک درستی از چارچوب اسکرام، از جمله نقش‌ها، رویدادها، مصنوعات و تعاملات آن‌ها به دست می‌آورند. این دوره آموزش موضوعاتی مانند مدیریت پروژه، برنامه‌ریزی سرعت، استندآپ‌های روزانه، بررسی های سرعت و بررسی‌های گذشته را پوشش می‌دهد. شرکت‌کنندگان همچنین یاد می‌گیرند که چگونه همکاری را تقویت کنند، کار را اولویت‌بندی کرده و ارزش کار را به‌صورت تدریجی از طریق توسعه تکراری ارائه کنند.
دوره آموزش مبانی چابک (Agile) با استفاده از رویکردهای اسکرام، کانبان و اسکرامبان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد حمیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,098,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی چابک (Agile) با استفاده از رویکردهای اسکرام، کانبان و اسکرامبان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی