اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم‌افزار PDMS جهت طراحی و مدل‌سازی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌افزار PDMS جهت طراحی و مدل‌سازی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها - مقدماتی

1,179,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 1,179,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :7 نظر4.3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:عباس محمدی4.5
  • زمان:4 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار PDMS در واقع یکی از مهم ترین نرم افزارهای طراحی واحدهای فرایندی محسوب می‌شود که در حال حاضر بیشترین استفاده در شرکت‌های نفتی و طراحی تجهیزات خطوط لوله را در ایران دارد. دوره پیش رو با هدف آموزش این نرم افزار در مکتب خونه تهیه و تدوین شده است کژ آشنایی با نحوه نصب و راه اندازی نرم افزار، به کارگیری منوها و دستورهای ابتدایی، آشنایی با طراحی تجهیزات که شامل بخش های استفاده از تجهیزات استاندارد و طراحی پایه ای یک تجهیز را شامل می‌شود. دوره آموزش PDMS در این دوره تمرکز آموزش بر روی ماژول Design نرم‌افزار PDMS است که با استفاده از آن مهندسان طراح پایپینگ اقدام به مدل‌سازی سه‌بعدی تجهیزات، سازه‌ها و پایپینگ یک مجموعه می‌کنند. در این دوره سعی بر این شده است که از مثال‌ها و نقشه‌های واقعی استفاده کنیم تا دانشجویان عزیز توانایی برخورد با مسائل پیچیده واقعی در دنیای مهندسی را داشته باشند. همچنین تجهیزات و سازه‌هایی را طراحی می‌کنیم که هر روزه در صنعت نفت و گاز از آن‌ها استفاده می‌شود. مخاطب‌های این دوره چه کسانی هستند؟ مخاطب‌های این دوره را می‌توان تمامی مهندس‌های تحصیل‌کرده‌ای دانست که قصد دارند در آینده در زمینه نفت، گاز، پتروشیمی و صنایعی که به هر شکل با صنعت نفت ارتباط دارند مشغول به کار شوند. این آموزش برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی مکانیک، شیمی، صنایع، نفت، عمران، برق و هوافضا مناسب است. اما تمرکز اصلی آن روی مهندسی مکانیک و شیمی است. پس از گذراندن این دوره، دانشجویان چه مهارت‌هایی را به دست خواهند آورد؟ پس از گذراندن این دوره دانشجویان این توانایی را خواهند داشت که نقشه‌های تجهیزات پالایشگاهی را صورت صحیح در نرم‌افزار PDMS به‌صورت سه‌بعدی مدل‌سازی کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند سازه‌های مختلف عمرانی را مانند pipe rack طراحی کرده ، مدل‌سازی کنند و در مکان مناسب قرار دهند همچنین مهارت طراحی خطوط سه‌بعدی پایپینگ را فرا خواهند گرفت و می‌توانند با ماژول Design به‌صورت مقدماتی کار کنند. در پایان این آموزش دانشجویان اکثر قسمت‌های لازم در محیط Design نرم‌افزار PDMS را به‌صورت کامل فرا خواهند گرفت.
دوره آموزش نرم‌افزار PDMS جهت طراحی و مدل‌سازی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط عباس محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,179,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌افزار PDMS جهت طراحی و مدل‌سازی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی