اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فوت و فن نگارش مقاله
مسیر آموزشی

آموزش فوت و فن نگارش مقاله

289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.7/5
وضعیت قیمت: 289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سوال بسیاری از افراد این است که چگونه می‌توان مقاله‌ای نوشت که ضمن رعایت تمام اصول تخصصی نوشتاری تاثیر گذار نیز باشد. برای نوشتن چنین مقاله‌ای باید یک سری اصول و فنون ابتدایی رعایت شوند. تفاوتی ندارد که برای روزنامه و مجله یا عناوین درسی و دایره المعارف مقاله بنویسیم. نکته حائز اهمیت این است که باید در حین نوشتن، شیوه‌های مرسوم نگارشی را در متن خود به کار گیرید. سپس با خلاقیت و نوآوری های ذهن خود به مقاله بال و پر دهید تا در ذهن خواننده جای بگیرد و هرگز فراموش نشود. دوره آموزش فنون نگارش مقاله با هدف آموزش تکنیک‌های نگارش مقاله تهیه و تدوین شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. دوره آموزش فنون نگارش مقاله دوره آموزشی مقاله نویسی تکنیک‌های ضروری برای ساخت مقالات جذاب و آموزنده را پوشش می‌دهد. شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که محتوا را به‌طور مؤثر ساختار بدهند، تحقیقات کامل انجام دهند، مقدمه‌ای قانع‌کننده ایجاد کرده و نتیجه‌گیری منسجمی ایجاد کنند. تمرین‌های عملی و بازخورد به شرکت کنندگان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را تقویت کنند و با موضوعات و مخاطبان مختلف سازگار شوند. در پایان، شرکت کنندگان به ابزارهایی برای تولید مقالات با کیفیت بالا مجهز خواهند شد. آموزش فوت و فن نگارش مقاله مناسب چه کسانی است؟  از آنجایی که دانشجویان و افراد تازه کار برای شروع نگارش مقاله نیاز به یک راهنما دارند، این دوره کوتاه در پنج جلسه به شما کمک می‌کند تا یک مسیر راه داشته باشید و مقالات خود را به نگارش درآورید. سپس با احاطه به انواع مقاله و روش از طریق آموزش‌های دیگر می‌توانید دانش خود را در زمینه مقاله و پژوهش جزئی‌تر نمایید. در این دوره علاوه بر چگونگی سازماندهی نوشتارتان به نحوه مکاتبه با سردبیر و پذیرش زودهنگام پرداخته می‌شود و در نهایت یک مسیر راه برای اینکه در حوزه مورد علاقه‌تان تبدیل به متخصص حرفه‌ای شوید ارائه می‌گردد. چرا باید در دوره آموزش مقاله نویسی شرکت کنیم؟ شرکت در دوره آموزشی مقاله نویسی چندین مزیت قانع کننده زیر را دارد: بهبود مهارت‌های نوشتاری: با استفاده از این دوره می‌توانید تکنیک‌های نوشتاری خود را تقویت کنید. ارتباط شفاف: توانایی بیان افکار پیچیده را به طور منسجم ایجاد کرده و ارتباطات بهتر را در زمینه‌های مختلف شخصی و حرفه‌ای تقویت کنید. پیشرفت شغلی: مهارت‌های ارزشمندی را به دست آورید که در زمینه‌هایی مانند، تحقیقات عملی و دانشگاهی، روزنامه‌نگاری، بازاریابی و غیره. خودبیانگری: در بیان شیوای دیدگاه‌های خود اعتماد به نفس پیدا خواهید کرد و این دوره به شما قدرت می دهد تا از طریق مهارت نوشتاری خود خواننده را متقاعد کنید و تأثیری ماندگار بگذارید.
دوره آموزش فوت و فن نگارش مقاله دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط صائمه هادي‌زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فوت و فن نگارش مقاله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی