اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش عکاسی کودک
مسیر آموزشی

آموزش عکاسی کودک

389,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 389,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف اصلی آموزش عکاسی از نوزاد و کودک با داشتن تجربه و اگاهی لازم و به همراه داشتن تجهیزات و دوربین حرفه‌ای slrکه قابلیت تعویض لنز واید و تله را دارند و وسایل نورپردازی استاندارد و همچنین آشنایی کلی فتوشاب و نکات و ابزارهای مورد استفاده بیشتر برای ویرایش عکس و آشنایی با نحوه عکاسی و پوزیشن‌های متفاوت است.   اهمیت آموزش عکاسی از کودک و نوزاد چیست؟ اهمیت آموزش دوره عکاسی از نوزاد و کودک به این صورت است که هرچقدر تجربه و آگاهی و دانش لازم برای ارتباط با کودک و همچنین تجیزات حرفه‌ای بهتر و بیشتر باشد ثبت عکس‌ها و نورپزدازی قوی‌تر و با کیفیت‌تر خواهد بود و اهمیت این قضیه در همان زمان و سال‌های بعد ارزش واقعی خود را به همراه دارد   ضرورت آموزش عکاسی از کودک و نوزاد چیست؟ ضرورت دانش و آگاهی لازم در مورد عکاسی نوزاد و کودک بخاطر این است که ما با موجود ظریف و زیبایی به نام کودک در ارتباطیم که علاوه بر روانشناسی کودک باید تمام زوایا و به مسایل روانشناسی و ارتباطات آگاه باشیم تا خطا و آسیب جدی صورت نگیرد چرا که بسیار موجودات حساس و با روحیات متفاوت و مسایل قابل اهمیتی در هر دوره از سنین می‌باشند
دوره آموزش عکاسی کودک دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 52 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط گلنار سخندان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 389,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عکاسی کودک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی