اطلاعات دوره
طراحی گرافیک
مسیر آموزشی

طراحی گرافیک

1,773,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 1,773,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

طراحی گرافیک، هنری است که می‌توان توسط آن ایده‌های خود را به صورت بصری ارائه کرد. طراحی گرافیک ابزارهای مختلفی دارد که می‌توان به نرم‌افزار فوتوشاپ از پرطرفدارترین و کارآمدترین نرم‌افزارهای حال حاضر جهان است اشاره کرد. دلیل پرطرفداری این نرم‌افزار به ویژگی‌های منحصر به فرد این نرم‌افزار بر‌می‌گردد که کارایی بسیار زیادی به این نرم‌افزار بخشیده است. نرم افزار فوتوشاپ 2022 جدیدترین ورژن منتشر شده از این نرم‌افزار است که در این دوره به موضوعاتی از آن مانند نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار، آشنایی با ابزارها و منوها، آموزش اصلاح نور و رنگ، آموزش استفاده از فیلترها و ایجاد آن‌ها، آشنایی و کار با پلاگین‌های مختلف و موارد کاربردی‌تر و پیشرفته‌تر خواهیم پرداخت. در ادامه نیز با ادوبی ایلوستریتور آشنا خواهید شد. این نرم‌افزار برای ایجاد تصاویر، لوگوها، تایپوگرافی و انواع آثار هنری بر پایه وکتور (Vector) در سیستم‌عامل Windows و MacOS است.ایلاستریتور به طور گسترده توسط طراحان گرافیک، طراحان وب، هنرمندان بصری و تصویرگران حرفه‌ای در سراسر جهان برای خلق آثار هنری با کیفیت بالا استفاده می‌شود.
دوره طراحی گرافیک دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 105 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مزدک کیانی، Nigel French و ... مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,773,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره طراحی گرافیک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی