اطلاعات دوره
آموزش سی شارپ #C
مسیر آموزشی

آموزش سی شارپ #C

310,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 310,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لرنیکس0
  • مدرس:حامد سهامی0
  • زمان:8 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

چارچوب دات‌نت یا  .NET Framework یک فناوری نرم‌افزاری است که بر روی تمامی ویرایش‌های سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت قابل اجراست و در سیستم‌عامل‌های دیگر از جمله لینوکس و مکینتاش نیز وارد شده است. این چارچوب شامل مجموعه‌ای از زبان‌های برنامه‌نویسی است که سی‌شارپ و ویژوال بیسیک مهم‌ترین آن‌ها می‌باشند. مجموعه‌ای از کتابخانه‌های بسیار غنی جهت کمک به سهولت توسعه نرم‌افزار در این چارچوب قرار گرفته‌اند که در قالب بخش‌های عمده‌ای همچون فناوری‌های ASP.NET، ADO.NET  و بسیاری فناوری‌های خاص دیگر ارائه می‌شوند که تعداد آنها در نسخه‌های اخیر همگام با محدود‌تر شدن اهداف مایکروسافت بیشتر شده است. در این دوره تلاش شده است که دانشجو آشنایی‌های اولیه نسبت به مفاهیم شی‌گرایی در این زبان را تا حد قابل قبولی بدست آورد. انواع داده‌ها آموزش داده شده و کلاس‌ها و سطوح دسترسی مختلف را مورد بررسی قرار داده‌ایم. با تکنیک‌های تبدیل کردن‌ها هنرجو آشنا خواهد شد و همچنین توانایی معرفی کلاس‌های مختلفی را بدست خواهد آورد.
دوره آموزش سی شارپ #C دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در لرنیکس توسط حامد سهامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 310,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سی شارپ #C را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی