اطلاعات دوره
آموزش اتوکد سه بعدی AutoCAD 3D
مسیر آموزشی

آموزش اتوکد سه بعدی AutoCAD 3D

310,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 310,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لرنیکس0
  • مدرس:محمد مشایخی0
  • زمان:3 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار AutoCAD نام یکی دیگر از نرم افزار های شرکت Autodesk است که در زمینه ی طراحی نقشه کشی های مختلف استفاده می شود . این نرم افزار برای مهندسین عمران و معماری و تمامی رشته های مهندسی و طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم معماری و ساختمانی به کار می رود.  با استفاده از نرم افزار ارائه شده کاربران میتوانند پروژه خود را مطابق با استانداردهای جهانی پیش ببرند . کاربران می توانند در نرم افزار Autodesk AutoCAD طراحی های خیره کننده نقشه کشی را به صورت سه بعدی و دو بعدی ، با سرعت بالا تجربه کنند . اگر چه نقشه در نظر گرفته شده به صورت مبتدی باشد ، اما ابزارهای در نظر گرفته در نرم افزار Autodesk AutoCAD 2016 این دسترسی را به کاربر می دهد تا بتواند نقشه ای استاندارد به عنوان خروجی دریافت کند . افزایش و انعطاف پذیری نرم افزار این دسترسی را به مهندسین میدهد تا بتوانند مطابق نقشه پروژه خود را رو به جلو سوق دهند .. AutoCAD جدای از این که یک نرم افزار است در حقیقت یک استاندارد جهانی می باشد و در همه جای جهان اگر قرار باشد نقشه ای کشیده شود ، امروزه با زیاد شدن دانشجویان و مهندسینی که در عرصه ی طراحی نقشه کشی فعالیت می کنند این نرم افزار می تواند برای آن ها بسیار کارآمد باشد ، به گونه ای که در AutoCAD می توانند از تمامی ابزار ها بهره مند شوند و پروژه ی مورد نظر خود را طراحی کنند. سرعت دهی به اطلاعات ، به اشتراک گذاری ایده ها بدون محدودیت ، کاوشگری خلاقیت ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است.
دوره آموزش اتوکد سه بعدی AutoCAD 3D دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در لرنیکس توسط محمد مشایخی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 310,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اتوکد سه بعدی AutoCAD 3D را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی