اطلاعات دوره
آموزش تحلیل تنش خطوط لوله (پایپینگ) با نرم افزار CAESAR II (سزار)
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل تنش خطوط لوله (پایپینگ) با نرم افزار CAESAR II (سزار)

310,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 310,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لرنیکس0
  • مدرس:سید مرتضی رضوی0
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

CAESAR II  نرم‌افزار قدرت‌مندی از شرکت آمریکایی Intergraph است که برای تجزیه و تحلیل مؤلفه‌ی تنش در سیستم‌های لوله‌کشی  (Piping)  طراحی شده است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان تحلیل‌های دقیق و سریع سیستم‏‌های لوله‌‏کشی را با درنظر گرفتن وزن، فشار، حرارت، اثر زلزله و دیگر بارهای دینامیکی و استاتیکی انجام داد. این نرم‌افزار دارای امکانات مدل‌سازی کاملی است و کاربران قادر خواهد بود با مواد مختلف و اندازه‌ها و شرایط متفاوت مدل‌سازی خود را انجام دهند. این نرم‌افزار امکان تحلیل در شرایط گوناگون و بر اساس استانداردهای بین‌المللی را فراهم می‌کند. نرم افزار CAESAR II قابلیت تحلیل استاتیکی و دینامیکی سیستم لوله‌کشی را داراست. این نرم‌افزار چهار نوع تحلیل مختلف از جمله: محاسبات فرکانس طبیعی سیستم لوله‌کشی، تحلیل هارمونیک، تحلیل طیف پاسخ و تحلیل وابسته به زمان را برای کاربران ارائه می‌کند.
دوره آموزش تحلیل تنش خطوط لوله (پایپینگ) با نرم افزار CAESAR II (سزار) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در لرنیکس توسط سید مرتضی رضوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 310,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل تنش خطوط لوله (پایپینگ) با نرم افزار CAESAR II (سزار) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی