اطلاعات دوره
آموزش طرح کسب و کار - Business Plan جهت راه اندازی کسب و کار
مسیر آموزشی

آموزش طرح کسب و کار - Business Plan جهت راه اندازی کسب و کار

310,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 310,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

همیشه افرادی هستند که با علاقه‌ی زیادی از ایده‌هایشان صحبت به میان می‌آورند؛ از کارهایی که تا به حال انجام داده‌اند و از کارهای بزرگی که می‌خواهند به راه اندازند، می گویند. بعضی از این افراد همیشه در افکارشان سردرگم هستند. این گونه افراد رؤیاها و ایده‌هایشان را مرتب نمی‌کنند و خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که حرف قبلی خودشان را تغییر می‌دهند؛ یا جور دیگری آن را بیان می‌کنند، یا اصلاً حرف دیگری می‌زنند. آیا می‌شود صحبت‌های پراکنده را متمرکزتر و دقیق‌تر در یک جا نوشت؟ یک کارآفرین می‌گوید: «تا چیزی نوشته نشود وجود نخواهد داشت.»
دوره آموزش طرح کسب و کار - Business Plan جهت راه اندازی کسب و کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در لرنیکس توسط زهرا عابدینی مقانکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 310,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طرح کسب و کار - Business Plan جهت راه اندازی کسب و کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی