اطلاعات دوره
آموزش ساخت سایت با گوگل Google Sites
مسیر آموزشی

آموزش ساخت سایت با گوگل Google Sites

310,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 310,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دنیای امروزی می توان از طرق مختلفی با کاربران و مشتریان خود ارتباط داشت. این کانال های ارتباطی می توانند از طریقه شبکه های اجتماعی مثل تلگرام، اینستاگرام، توئیتر و لینکدین باشند و یا به وسیله یک وبسایت انجام شود. شاید شما نیز با ما هم عقیده باشید که داشتن یک وبسایت برای هر نوع کسب و کار و بیزنسی، مهمترین و امن ترین راه ارتباطی با مشتریان است. می توان در کنار استفاده از شبکه های اجتماعی برای مارکتنیگ، تبلیغات و جذب مخاطب، یک وبسایت زیبا و حرفه ای برای کسب و کار خود راه اندازی کنیم. از وب سایت یک رستوران گرفته تا یک کافه، گالری، مدرسه، آموزشگاه، سایت شخصی، استارتاپ ها، شرکت ها و موسسات و یا حتی کسب کار های خانگی می توانند به راحتی از سرویس Google Sites (گوگل سایتس) استفاده کرده و یک سایت زیبا و جذاب برای خود طراحی کرده و خدمات و یا محصولات خود را به مشتریان بالقوه معرفی کنند.
دوره آموزش ساخت سایت با گوگل Google Sites دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در لرنیکس توسط علیرضا صفاهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 310,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت سایت با گوگل Google Sites را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی