اطلاعات دوره
آموزش زبان در سایت پرپلی
مسیر آموزشی

آموزش زبان در سایت پرپلی

6,900,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 6,900,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

وقتی شما قرار است در حوزه‌ای تدریس کنید،‌ طبیعی است که همواره به‌دنبال محیطی هستید که با استانداردهای مورد نظرتان هماهنگی داشته باشد. فضای مناسب، برنامه تدریس متنوع و درآمد عالی، مواردی است که اساتید زبان معمولا به آن توجه زیادی دارند. اگر شما به‌عنوان یک فریلنسر قصد تدریس زبان داشته باشید،‌ پیدا کردن یک پلتفرم مناسب برای این کار، چالش‌های مختلفی هم دارد. حالا ما می‌‌خواهیم به‌شما یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز بدهیم. تدریس زبان همراه با درآمد دلاری در سایت پرپلی. چگونه؟ با ما باشید.
دوره آموزش زبان در سایت پرپلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت می‌باشد که در آکادمی تکانش توسط نگین افشار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 6,900,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان در سایت پرپلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی