اطلاعات دوره
آموزش ابزار Burp Suite در دنیای واقعی
مسیر آموزشی

آموزش ابزار Burp Suite در دنیای واقعی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:سبزلرن0
  • مدرس:آرمان محمد تاش0
  • زمان:7 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر شما مراحل مقدماتی تست نفوذ وب رو مثل آشنایی با آسیب پذیری ها رو گذرونده باشی الان نوبت یک جهش بزرگه (: زمانی که شما به صورت حرفه ای آموزش ببینی که با ابزاری مثل برپ کار کنی. تو بخش تحلیل آسیب پذیری و بهره برداری از اون میتونی  یک پیشرفت چشم گیری داشته باشی و خروجی خوبی رو بدست بیاری !
دوره آموزش ابزار Burp Suite در دنیای واقعی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط آرمان محمد تاش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ابزار Burp Suite در دنیای واقعی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

44

پیپ

da.nesh_32

هنوزم باورم نمیشه که رایگانه

HeRMiT007

آرمان جان سلام . منظورتون از اشنایی مقدماتی با مفاهیم وب هکینگ تا چه حد هست ؟ من تقریبا با پایتون و نتورک پلاس اشنایی خوبی دارم. ایا میتونم استارت دوره رو بزنم یا هنوز نیازه که بیشتر با این حوزه اشنا شوم؟ ممنون میشم پاسخ بدید.

PyNord

این دوره خیلی عالی بود

ALI

خیلی ممنون خیلی زحمت کشیدی ایشاالله اجرت با خدا

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی