اطلاعات دوره
آموزش کاربردی Vscode | مقدماتی تا پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش کاربردی Vscode | مقدماتی تا پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر در گروه های برنامه نویسی موجود در شبکه های مجازی مختلف حضور داشته باشید، قطعا متوجه می شوید که ادیتور VsCode محبوب ترین و پر استفاده ترین ادیتور بین برنامه نویسان است. البته یکی از دلایل محبوبیت وی اس کد، حجم پایین، داشتن اکستنشن های کاربردی مختلف، پشتیبانی از گیت، کراس پلتفرم بودن و … است. یعنی اگر شما سیستم ضعیفی برای کدنویسی داشته باشید باز هم وی اس کد کار شما را بدون هیچ مشکل و اذیتی راه می اندازد. پس چه بهتر که برای کد نویسی از ادیتور VsCode استفاده کنید.در این دوره آموزش VsCode، نحوه کار با این ادیتور از صفر تا نزدیک های صد به شما آموزش داده می شود. پس اگر می خواهید با ادیتور VsCode کدنویسی کنید، همین الان در دوره آموزش VsCode ثبت نام کرده و آن را از مقدماتی تا پیشرفته یاد بگیرید.
دوره آموزش کاربردی Vscode | مقدماتی تا پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط محمد امین سعیدی راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربردی Vscode | مقدماتی تا پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

elhmghfri13

عالی بود استاد دستتون درد نکنه

sajad1377

سلام وقت بخیر خدمت تمام دست اندرکاران سبز لرن چجوری میتونم وی اس کد خودمو به حالت اولیه بازگردانی کنم

محمدامین سعیدی راد

سلام عزیز. منظورتون از حالت اولیه چیه؟

small nob

باسلات خدمت آقای راد و همچنین دست اندرکاران سایت سبزلرن. نمیدونید چجوری visual studio code رو برای ویندوز 8.1 pro نصب کنم؟

محمدامین سعیدی راد

سلام عزیز. روش نصبش برای ویندوز 8 تفاوتی نداره. عین روشی که تو دوره گفته شده عمل کنید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی