اطلاعات دوره
آموزش FlexBox پروژه محور
مسیر آموزشی

آموزش FlexBox پروژه محور

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:سبزلرن0
  • مدرس:حمیدرضا عبادی0
  • زمان:6 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر شما به حوزه طراحی و برنامه نویسی وب علاقه داشته باشید قطعا در مورد صفحه آرایی، ریسپانسیو سازی، فلکس باکس و ... شنیده اید. در این دوره قصد داریم ماژول فلکس باکس را به صورت پروژه محور و از صفر تا صد به شما آموزش دهیم.
دوره آموزش FlexBox پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط حمیدرضا عبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش FlexBox پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Mjbateam

ی سوال الان بوت استرپ بهتره یا فلکس باکس؟؟؟

darsmars

ببینید دوست عزیز فلکس باکس در واقع یه پراپرتی هست که در خود CSS به صورت استاندارد وجود داره. در واقع برای سادگی میتونید اون رو یه قابلیت تصور کنید که CSS به صورت out-of-the-box در اختیار شما میگذاره که بتونید باهاش صرفا چیدمان المان ها و در واقع لی‌اوت صفحات رو بهتر و سازماندهی شده تر طراحی کنید. از طرفی بر پایه همین CSS استاندارد و همین پراپرتی های استاندارد موجود در CSS یه سری فریمورک هایی طراحی شدن که هر کدوم تلاش میکنن بنحوی شما رو در نوشتن بخش CSS پروژه هاتون کمک کنن. مثلا بوت استرپ سعی میکنه با فراهم کردن تعداد زیادی المان های از پیش ساخته (= بخونید کامپوننت) به طور مثال باتن/الرت/نوبار/ به شما تو سریع اجرایی کردن استایل یک پروژه کمک میکنه ولی طبیعتا در کنار این سرعت بالا معایب خودش رو هم داره من جمله عدم انعطاف کافی و کم‌وبیش شبیه بودن خروجی و قالب های ساخته شده با بوت‌استرپ به همدیگه‌ست. البته لازمه یاداوری کنم هیچ فریمورکی خالی از ضعف و انتقاد نیست. این وظیفه شماست که به عنوان یک توسعه دهنده تلاش کنید فریمورک متناسب با پرژه تون رو انتخاب کنید. مثلا اگر سرعت اجرای یه پروژه/ایده/کانسپت براتون مهم هست قطعا بوت استرپ کمک شایانی میکنه ولی اگه بخواید از انعطاف و شخصی سازی بیشتری در طراحی المان ها استفاده کنید یا بخواید در ساختار پروژه های SPA استفاده کنید قطعا فریمورک تیلویند انتخاب بهتری هست. بهر حال به طور خلاصه نمیشه گفت کدوم بهتره چون هر کدوم بسته به پروژه در جای خاص خود میتونه انتخاب بهتری از دیگری باشه.

rezas0leimani

قالب جدید وب سایت زیباتر شده، تبریک میگم.

Minshiii

سلام و خسته نباشید. بین فلکس باکس و گرید کدوم رو بهتره یاد بگیریم؟ آیا هردوش نیازه؟

atusahg

خیلی ممنونم واقعا منو نجات دادین

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی