اطلاعات دوره
دوره آموزش PHP رایگان از نصب سرور تا خروجی گرفتن با امیررضا تقی پور
مسیر آموزشی

دوره آموزش PHP رایگان از نصب سرور تا خروجی گرفتن با امیررضا تقی پور

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره فرض ما این خواهد بود که شما عزیزان هیچ شناختی از زبان های برنامه نویسی ندارید فلذا مباحث این دوره را از صفر شروع خواهیم کرد و سطح این مباحث را تا حد متوسط ادامه خواهیم داد.
دوره دوره آموزش PHP رایگان از نصب سرور تا خروجی گرفتن با امیررضا تقی پور دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط امیررضا تقی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش PHP رایگان از نصب سرور تا خروجی گرفتن با امیررضا تقی پور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Mohammed 21232

سلام ممنون از آموزش مفید که اراعه می دهید خواستم بدونم بعد از پایان دوره به چه صورتی مدرک دریافت خواهیم کرد

علیرضا احمدی

سلام و درود. با گذراندن 80 درصد از دوره به صورت آنلاین، دکمه دریافت مدرک در بخش شروع یادگیری برای شما فعال خواهد شد. موفق باشید

sia734

ای کاش پروژه هاش بروز تر می بود

www.aliheidarisaravari

من دوره تون رو دیدم . خیلی عالی بود . لطفا دوره های پروژِه محور هم بسازید . دمت گرم

Mahnaz26603

عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی