اطلاعات دوره
آموزش Chat GPT | بررسی 5 روش برای کسب درآمد از چت جی‌پی‌تی + هدیه
مسیر آموزشی

آموزش Chat GPT | بررسی 5 روش برای کسب درآمد از چت جی‌پی‌تی + هدیه

190,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 190,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر میخوای بدونی Chat GPT چیه یا اگر میخوای داخل این ربات هوش مصنوعی ثبت نام کنی و از قابلیت های شگفت انگیز اون بهره مند بشی، در دوره آموزش Chat GPT ثبت نام کن. میدونیم که Chat GPT یک هوش مصنوعی قدرتمند هست که به انواع موضوعاتی نظیر گرافیک، برنامه نویسی، اینستاگرام، سئو، دیجیتال مارکتینگ و غیره تسلط داره. پس این دوره مختص به یک گروه خاص نیست و همه میتونن ازش استفاده کنن.
دوره آموزش Chat GPT | بررسی 5 روش برای کسب درآمد از چت جی‌پی‌تی + هدیه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در دانشجویار توسط علیرضا احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 190,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Chat GPT | بررسی 5 روش برای کسب درآمد از چت جی‌پی‌تی + هدیه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

aziminiloo662

سلام اموزش تون بسیار عالی و کاربردی بود فقط فایل هدیه برای من باز نشد

علیرضا احمدی مدرس دوره

سلام و درود. ممنونم از نظر لطف شما. از همین صفحه دوره و بخش سرفصل ها اقدام به دانلود کنید

sobhanfathalij

آقای احمدی عزیز آموزشتون واقعا حرف نداشت

علیرضا احمدی مدرس دوره

ممنون از لطف شما. موفق باشید

alikeshavarzi2211

بسیار دوره آموزنده ای بود و بسیار بیان عالی داشتند امیدوارم بازم دوره هایی با این کیفیت تولید کنند . به نظرم هر کسی یکبار حداقل باید این دوره رو ببینه .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی