اطلاعات دوره
دوره آموزش دامنه و هاستینگ + آموزش دایرکت ادمین “آخرین نسخه”
مسیر آموزشی

دوره آموزش دامنه و هاستینگ + آموزش دایرکت ادمین “آخرین نسخه”

584,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 584,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

توجه داشته باشید که این دوره با آخرین ورژن موجود هاست دایرکت ادمین ضبط شده و شما قراره به روز ترین آموزش ها در زمینه هاست دایرکت ادمین رو یاد بگیرید. در دوره آموزش دایرکت ادمین ناگفته های سیاست های کاری هاستینگ ها به صورت کامل برای شما توضیح داده شده که مطمئنیم هیچ جایی این موارد رو به شما آموزش نخواهند داد.
دوره دوره آموزش دامنه و هاستینگ + آموزش دایرکت ادمین “آخرین نسخه” دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط میلاد علیزاده وکیلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 584,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش دامنه و هاستینگ + آموزش دایرکت ادمین “آخرین نسخه” را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

MaryamSadat

سلام و عرض ادب خدمت مجموعه عالی دانشجو یار ، استاد گرامی آقای علیزاده و همچنین استاد عزیزم جناب آقای احمدی که من را در مسیر آموزشی ام با اساتید حرفه ای و دوره های عالی و تمام و کمال مانند این دوره (وهمچنین دوره های عالی خودشان آشنا کردند) این پیام در جهت قدر دانی از آموزش های عالی،کامل که در این دوره دیدم و پشتیبانی عالی اساتید محترم برای رفع هرگونه سوالی که حین آموزش برایم پیش می‌آمد هست از شاخص عالی این دوره باید به این نکته اشاره کنم که آموزش های نکته به نکته و مرحله به مرحله و عملی استاد علیزاده برای منی که هیچ پیش زمینه ای از دایرکت ادمین و هاست و…نداشتم عالی بود

میلاد علیزاده وکیلی مدرس دوره

درود بر شما خیلی ممنون از شما بابت انرژی که با این نظرتون بهمون دادین هر چی بود انجام وظيفه هستش امیدوارم شادو موفق و همشه پر انرژی باشید

zori

سلام با خرید دوره وردپرس این دوره رو هم هدیه میگیریم؟

sobhanfathalij مدرس دوره

من قبلا آموزشی با همین عنوان رو از وب سایت دیگه ای تهیه کرده بودم ، اما خواستم که تدریس شما هم در این موضوع ببینم و اطلاعاتی که یاد گرفته بودم رو دوباره مرور کنم . آقای احمدی عزیز موفق باشید.

مینا حیدری

سلام در این دوره هاست دایرکت ادمین پارس پک هم آموزش داده میشه؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی