اطلاعات دوره
آموزش ساخت ویرایشگر متن (تکست ادیتور) در جاوا اسکریپت
مسیر آموزشی

آموزش ساخت ویرایشگر متن (تکست ادیتور) در جاوا اسکریپت

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره “ساخت ویرایشگر متن با جاوا اسکریپت” به کمک زبان جاوا اسکریپت یک تکست ادیتور (ویرایشگر متن) می نویسیم.همان طور که می دانید در خیلی از پنل های ادمین وب سایت ها از ویرایشگر متن استفاده می شود. برای این موضوع کتابخانه های مختلف و محبوبی مثل CkEditor وجود دارد که از آن ها استفاده کنیم. ولی همان طور که اطلاع دارید استفاده از لایبرری ها ( ویکی پدیا […]
دوره آموزش ساخت ویرایشگر متن (تکست ادیتور) در جاوا اسکریپت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در دانشجویار توسط محمدامین سعیدی راد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت ویرایشگر متن (تکست ادیتور) در جاوا اسکریپت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی JavaScript سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی JavaScript در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

hessamdolatshah

آقای سعیدی راد مثل همیشه فوق العاده

mjfakhr

سلام لطفا در رابطه با روش درج فرمول های ریاضی هم راهنمایی کنید .

mojtaba.durudi123

وقتی بخواین یه editor تخصصی در یک زمینه ی خاص درست کنید و ندونید که از کجا باید شروع کنید، اونوقت قدر این دوره رو میدونید.! واقعا ممنونم از آموزش خوبتون. عالی بود

mohsen.nazari985

سلام اطفال شرایطی رو بزارید که بشه راحت تر و بدون ثبت نام مطالب رایگان رو دانلود کرد ممنونم بابت سایت خوبتون

yelahzeh

واقعا اینقدر بیکاری که میای آموزشی درست میکنی که اصلا کاربردی نداره و منسوخ شده و هم وقت مردمو و هم وقت بی ارزش خودت رو میزاری؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی