اطلاعات دوره
بسته طلایی آموزش برنامه نویسی با جاوا اسکریپت
مسیر آموزشی

بسته طلایی آموزش برنامه نویسی با جاوا اسکریپت

948,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 948,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

جاوا اسکریپت به عنوان یک زبان برنامه نویسی اسکریپتی بی نظیر برای پویانمایی صفحات وب ، با اجرا شدن سمت کلاینت می باشد. امروزه بیشتر برنامه نویسان حرفه ای و باتجربه، از این زبان برای داینامیک کردن صفحات وب خود استفاده می کنند . همچنین بیشتر مرورگرها از این زبان پشتیبانی می کنند. جاوا اسکریپت برخلاف نامش هیچ ارتباطی با زبان برنامه نویسی جاوا ندارد، هرچند دستوراتش شباهت زیادی به c++ […]
دوره بسته طلایی آموزش برنامه نویسی با جاوا اسکریپت دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط حسین شیره جونی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 948,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بسته طلایی آموزش برنامه نویسی با جاوا اسکریپت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی JavaScript سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی JavaScript در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

taboo2023.mg

با سلام در قسمت پکیج های ویژه سایت آموزش جامع جاوا اسکریپت هم هست هست که تمام بسته های این دوره بجز بسته ی اموزش جاوا اسکریپتش که متفاوته هم هست. بعلاوه ی بسته های دیگه بنظر شما بهتر نیست اون پکیج رو تهیه کنیم؟؟

علیرضا احمدی

سلام و عرض ادب. کاملا درسته اون پکیج رو تهیه کنید.

taboo2023.mg

بخدا اگه برای این دوره و دوره های دیگه پیشنیازها رو هم اعلام کنید خیییلی عالی میشه و از سردرگمی در میایم همچنین لینک اون دوره ی پیشنیاز روهم قرار بدید

علیرضا احمدی

سلام و عرض ادب. این بسته طلایی هست و هیچ پیش نیازی نداره. اما در کل چشم سعی میکنیم پیش نیاز های دور ه هارو هم مشخص کنیم. ممنون از نظر مفید شما.

a.hamedashki

سلام و ارادت میخواستم ببینم دوره react native و الکترون جی اس به این مجموعه اضافه میشه یا تکمیل شده این مجموعه ؟ چون توی توضیحات ذکر شده 4 گام ولی تو گام های قرار گرفته 3 گام هست ممنون میشم پاسخ بدین.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی