اطلاعات دوره
دوره اساطیر زبان اگلیسی
مسیر آموزشی

دوره اساطیر زبان اگلیسی

3,500,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 3,500,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شما حتی اگر دانشجوی زبان و ادبیات انگلیسی نباشید یا با زبان انگلیسی آشنایی نداشته باشید، فیلم هایی همانند ارباب حلقه ها و هری پاتر را مشاهده کرده و از تماشای آنها لذت برده اید اما آیا می دانستید پشت هر شخصیت و سکانس این فیلم ها داستان های اساطیری نهفته است که با دانستن آنها لذت تماشای این فیلم ها برای شما دو چندان می شود. دوره اساطیر آکادمی دوره هیجان انگیزی است که در آن به تحلیل و بررسی فیلم های تاریخی و اساطیری، شعر و آثار هنری مشهور می پردازیم. دوره اساطیر طی ۲۰ جلسه توسط دکتر قادری برگزار و به همراه تمام منابع و جزوات و پاورپوینت های استاد در اختیار فراگیران قرار میگیرد. دوره به دو زبان فارسی و انگلیسی براگزار شده است و برای تمام علاقه مندان به داستان های اساطیری و خدایان روم این دوره مناسب خواهد بود.
دوره دوره اساطیر زبان اگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت می‌باشد که در سرزمین ادبیات توسط علی قادری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 3,500,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره اساطیر زبان اگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی