اطلاعات دوره
آموزش یادگیری ماشین (Andrew NG)
مسیر آموزشی

آموزش یادگیری ماشین (Andrew NG)

134,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 134,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.1
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Andrew Ng4.3
  • زمان:20 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ویدیوهای زبان اصلی دوره به صورت رایگان هستند اما برای دسترسی به زیرنویس فارسی ویدیوها می توانید محتوای دوره را خریداری کنید.   کاربرد دوره آموزش رایگان یادگیری ماشین Andrew NG چیست؟ یادگیری ماشین علمی است که کامپیوترها را به‌گونه‌ای طراحی می‌کند که آن‌ها بتوانند بدون برنامه‌ریزی صریح و با استفاده از داده‌ها و تجربیات خود، کاری انجام دهند. در دهه گذشته با کمک یادگیری ماشین به تکنولوژی‌هایی مانند اتومبیل‌های خودران، تشخیص یا پردازش گفتار، جستجوی مؤثر در وب و درک بسیاری از ژنوم‌هایی انسانی دست‌یافته‌ایم. امروزه یادگیری ماشین به حدی فراگیر شده‌است که به‌احتمال زیاد، شما ده‌ها بار بدون این‌که بدانید ماشین لرنینگ چیست از آن استفاده می‌کنید. بسیاری از محققان و دانشمندان معتقدند که آموزش ماشین لرنینگ و استفاده از آن بهترین راه برای پیشرفت‌های انسانی در حوزه هوش مصنوعی است. در دوره آموزش ماشین لرنینگ شما با مؤثرترین تکنیک‌های یادگیری ماشین آشنا می‌شوید، برای اجرا و پیاده‌سازی آن‌ها تمرین کنید و حتی آن‌ها را برای خودتان به کار بگیرید. نکته مهم در این دوره این است که شما نه‌تنها مبانی تئوری یادگیری ماشین را یاد خواهید گرفت، بلکه دانش عملی لازم برای بهره‌برداری از این تکنیک‌ها به‌منظور رفع مسائل واقعی و نوظهور را هم کسب خواهید کرد. همچنین در این دوره با بعضی از بهترین روش‌های سیلیکون ولی در نوآوری آشنا خواهید شد. این نوآوری‌ها ازآن‌جهت مهم هستند که به یادگیری ماشین و هوش مصنوعی مرتبط می‌شوند. اگر به مباحث یادگیری ماشین علاقه‌مند هستید، دوره آموزش رایگان یادگیری ماشین Andrew NG را از دست ندهید. بعد از فراگیری دوره آموزش رایگان یادگیری ماشین Andrew NG چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ رگرسیون لجستیک شبکه‌های عصبی مصنوعی درک الگوریتم‌های یادگیری ماشین (ML) آشنایی با یادگیری ماشین پیش‌نیازهای لازم برای فراگیری دوره آموزش رایگان یادگیری ماشین Andrew NG چیست؟ برای اینکه بتوانید از دوره آموزش ماشین لرنینگ بهره کافی را ببرید، بهتر است به حداقل یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی مسلط باشید یادگیری ماشین با پایتون نسبت به سایر زبان‌ها رواج بیشتری دارد. از همین رو توصیه می‌کنیم که برای شرکت در این دوره با مباحث زیر آشنایی داشته باشید: تسلط بر یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند پایتون یا R  آمار، جبر خطی و احتمال مدل‌سازی داده‌ها دوره آموزش رایگان یادگیری ماشین اندرو ان‌جی به طور مقدماتی به مباحث مرتبط با یادگیری ماشین و تعیین و تشخیص الگوی آماری می‌پردازد.
دوره آموزش یادگیری ماشین (Andrew NG) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط Andrew Ng مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 134,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش یادگیری ماشین (Andrew NG) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمید

محتوی دوره عالیه ولی ترجمه خیلی بده

فاطمه

محتوا ویدئو عالی است ولی ترجمه افتضاح و کاملا غیرقابل فهم است:(

آرین

ترجمه فاجعه

دانیال

یکی از بهترین دوره های آموزش یادگیری ماشین در سطح جهانی

احسان

قطعا استانداردترین آموزش در دنیا برای ایشون هست و مطمئنا میشه گفت کامل ترین دوره یادگیری ماشین هست.. اما اگه درک ریاضیات براتون سخته، دوره یادگیری ماشین جادی بهترین گزینه براتونه چون هم فان هست هم کامل (با تست های آزمایشگاهی برای هر روش)

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی