اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش علوم سوم دبستان
مسیر آموزشی

آموزش علوم سوم دبستان

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش علوم سوم ابتداییعلوم سوم دبستان یکی از دروس مهم و کاربردی دوره ابتدایی می باشد .قبل از یادگیری درس به منابعی همچون معلم، کتاب کمک آموزشی ،فیلم آموزشی نیاز دارید.لوح دانش با همکاری استاد ابراهیمی آموزش علوم سوم دبستان را برای کودکان شما فراهم آورده است .این دوره آموزشی بر اساس آخرین تغییرات کتب درسی و مطابق با استاندارد های آموزشی تدوین شده است. در این دوره استاد ابراهیمی با بیانی صریح و با استفاده از دست ورزی مفاهیم درسی را به کودکان شما آموزش می دهد.ضمناً در این دوره آموزشی خانم قزوینی به آزمایش های این درس می پردازد. بنابراین با تهیه این دوره آموزشی دانش آموز صفر تا صد علوم سوم دبستان را می آموزد.سرفصل های آموزش علوم سوم دبستانزنگ علومخوراکی هامواد اطراف ما-۱مواد اطراف ما-۲بخش اولمواد اطراف ما-۲بخش دومآب ماده ی با ارزشزندگی ما و آبنور و مشاهده اجسامجست و جو کنیم و بسازیمنیرو همه جا قسمت اولنیرو همه جا قسمت دومآب ماده ی با ارزشبکارید و ببینیدهر کدام جای خود قسمت اولهر کدام جای خود قسمت دوماز گذشته تا آیندهسرفصل‌های آزمایشگاه علوم سوم دبستان با تدریس پروانه قزوینی۱-خوراکی ها۲-مواد اطراف ما۳-شکل حباب ساز۴-اندازه گیری مواد۵-کارها آسان میشود۶-بازتابش۷-نیرو۸-رشد دانه لوبیا۹-هرکدام جای خود۱۰-مهره دارانبا دیدن این دوره ی آموزشی کودک شما به معلم خصوصی نیاز نخواهد داشت.از مزایای فیلم آموزش  علوم سوم دبستان ارائه آن در سه نسخه مک، ویندوز و اندروید است. بنابراین شما والدین گرامی می‌توانید این ویدئو آموزشی را متناسب با نسخه سیستم عامل سیستم خود دانلود کرده و آن را برای فرزندتان نمایش دهید. همچنین درصورت نیاز می‌توانید ریاضی سوم دبستان  را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش علوم سوم دبستان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 33 ساعت و 03 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط افسانه ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش علوم سوم دبستان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی