اطلاعات دوره
آموزش عربی پایه هفتم 1400-1401
مسیر آموزشی

آموزش عربی پایه هفتم 1400-1401

300,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 300,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:فاطمه رضایی0
  • زمان:33 ساعت و 6دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش عربی پایه هفتمعربی یکی از دروس عمومی پایه هفتم است که به دلیل پیچیدگی‌های خاص خود،  به تمرین و ممارست زیادی نیاز دارد. شاید شما هم جزء دانش آموزانی باشید که حین تدریس معلمان و دبیران به راحتی عربی را یاد نمی‌گیرید و ترجیح می‌دهید در خانه و با تمرکز بیشتری به آموزش و یادگیری عربی پایه هفتم بپردازید. بنابراین شما می‌توانید مجموعه فیلم آموزش عربی پایه هفتم را با تدریس استاد آذر آهی از لوح گسترش تهیه کنید تا برای یادگیری عربی در خانه مشکلی نداشته باشید.استاد رضایی مباحث عربی را بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی و طبق ساختار آن به طول کامل و به سادگی توضیح داده‌اند. بیان روان و توضیحات جامع استاد رضایی درباره قواعد زبان عربی، باعث تسلط شما روی مباحث این درس می‌شود. به این ترتیب روخوانی، ترجمه متن‌های عربی و یادگیری قواعد و اصول نگارشی زبان عربی برای شما آسان خواهد شد. در این دوره همه مسائل مربوط به ۱۲ فصل کتاب بررسی و سوالات و تمرین‌های ترجمه، قواعد و یادگیری افعال به طور کامل توضیح داده شده است.سر فصل‌های فیلم آموزشی عربی هفتم– اسم اشاره– اسم اشاره مثنی– اسم‌های جمع– حروف استفهام– اسم استفهام (مَن)– اسم استفهام (ما)– اسم اشاره– اسم اشاره مثنی– اسم‌های جمع– حروف استفهام– اسم استفهام (مَن)– اسم استفهام (ما)– فعل ماضی(۳)– فعل ماضی (۴)– فعل ماضی (۵)– مروری بر قواعد درس ۱۲-۵صدا و تصویر ویدئو آموزشی عربی پایه هفتم کیفیت مطلوبی دارد و حین مشاهده مشکلی نخواهید داشت. فیلم دوره آموزشی کتاب عربی پایه هفتم در نسخه ویندوز، اندروید آماده شده است. بنابراین شما دانش آموزان و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید فیلم آموزش انگلیسی پایه هفتم را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش عربی پایه هفتم 1400-1401 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 33 ساعت و 6دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط فاطمه رضایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 300,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عربی پایه هفتم 1400-1401 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان عربی سراسر اینترنت را در صفحه زبان عربی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی