اطلاعات دوره
آموزش ریاضیات گسسته پایه دوازدهم
مسیر آموزشی

آموزش ریاضیات گسسته پایه دوازدهم

450,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 450,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:میثم خرمی0
  • زمان:18 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش ریاضیات گسسته پایه دوازدهم در فیلم آموزشی ریاضیات گسسته دوازدهم که با تدریس خوب و مفهومی استاد میثم خرمی همراه است، مطالب درسی و مواردی نظیر مثال‌ها، کار در کلاس و فعالیت‌ها و تمرینات مهم مربوط به هر قسمت از کتاب درسی به طور کامل تدریس شده است. حل مسائل درس ریاضیات گسسته، نسبت به سایر مباحث درسی تفاوت‌های اساسی دارد. به گفته استاد میثم خرمی شاید بهترین راه برای رویارویی با مسایل و سوالات این درس، درک مفهوم و ارتباط منطقی بین گزاره‌ها باشد. سعی ایشان در تدریس این درس همواره بر آن بوده که ضمن حل مسأله، رابطه منطقی آن با دانسته‌ها را نیز توضیح دهند. این روش به شما کمک خواهد کرد نحوه حل تمرینات مختلف را به خوبی از هم تشخیص دهید. به این ترتیب شما خواهید آموخت چطور دانسته‌های خود را به کار بگیرید و با درک نحوه صحیح حل تمرین، هر نمونه سوال دیگری را هم به درستی حل کنید. همه فصل‌های کتاب در مجموعه فیلم آموزشی ریاضیات گسسته دوازدهم به صورت کامل مورد توجه قرار گرفته است و آموزش در هر فصل جذابیت خاص خود را دارد. در صورت نیاز به یادگیری هندسه، می‌توانید فیلم آموزش هندسه ۳ پایه دوازدهم را از لوح گسترش تهیه کنید. سر فصل‌های فیلم آموزشی گسسته دوازدهم فصل ۱) آشنایی بـا نظریه اعداد – درس اول: استدلال ریاضی – درس دوم: بخش پذیری در اعـداد صحیح – درس سوم: هم نهشتی در اعداد صحیح و کاربردها فصل ۲) گـراف و مـدل سازی – درس اول: معرفی گراف – درس دوم: مدل سازی با گـراف فصل ۳) ترکیبات (شمـارش) – درس اول: مبـاحثی در ترکیبات – درس دوم: روش‌هایی برای شمارش فیلم دوره آموزش ریاضیات گسسته پایه دوازدهم در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است.بنابراین شما دانش آموزان و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را با کیفیت مطلوب برای دانلود انتخاب کنید.
دوره آموزش ریاضیات گسسته پایه دوازدهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط میثم خرمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 450,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریاضیات گسسته پایه دوازدهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی