اطلاعات دوره
آموزش نرم‌ افزار پاورپوینت (Microsoft PowerPoint 2019)
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌ افزار پاورپوینت (Microsoft PowerPoint 2019)

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:سعید جمشیدی4.5
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پاورپوینت یکی از آن نرم‌افزارهایی است که برای همه افرادی که به نحوی با کامپیوتر سروکار دارن به کار خواهد آمد. دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان، مدیران و… ممکن است روزی مجبور باشند یک فایل را برای جمعی از افراد ارائه دهند. بنابراین استفاده از پاورپوینت اهمیت بالایی برای همه این افراد پیدا خواهد کرد. به دلیل کارایی بسیار بالای این نرم‌افزار تیم آموزشی لوح گسترش با تدوین فیلم آموزش پاورپوینت، شما را در یادگیری سریع این برنامه همراهی کرده است.ادامه متن… فیلم آموزش پاورپوینت ۲۰۱۹ توسط استاد جمشیدی طراحی شده و همه مباحث این نرم‌افزاررا به طور کامل پوشش می‌دهد. بنابراین در صورتی که هیچ آشنایی با این برنامه ندارید، نگران نباشید. مشاهده دقیق این محتوای آموزشی شما را بر پاورپوینت مسلط خواهد کرد. سرفصل‌های فیلم آموزش پاورپوینت ۲۰۱۹ بخش اول – معرفی دوره و فهرست آموزشی آن – آموزش ایجاد یک فایل جدید و استفاده از الگوهای آماده – آشنایی با محیط نرم‌افزار پسوندهای ذخیره‌سازی و روش ذخیره – آموزش روش‌های ایجاد یک اسلاید جدید همراه با تنظیمات – روش‌های مختلف ایجاد اسلاید، انواع اسلایدها و تنظیم نحوه چیدمان محتویات اسلاید شو – نحوه ورود تصویر در یک اسلاید پاورپوینت – مدیریت روی تنظیمات عکس و نحوه فشرده‌سازی و تغییر رنگ تصویر – مدیریت عکس و کار با بخش‌های چرخش سه بعدی، حجم‌دهی، برجستگی و تنظیمات ویژه آن – آموزش برش تصویر از چهار طرف، قرار دادن تصویر در قاب شکل و چیدمان تصاویر روی یکدیگر – آموزش کار با گروه فونت، تنظیمات متن، سایز قلم، مدیریت پیچیدگی ضخامت مور بودن و دیگر تنظیمات ظاهری متن – تنظیمات گروه پاراگراف مانند ترازبندی از چپ و راست، تنظیم برای متن، لیست‌بندی و… – آموزش ایجاد جدول، روش‌های مختلف ترسیم جدول و کار با گروه دیزاین – تنظیمات جدول شامل برش، رنگ‌بندی، چیدمان، تغییر سایز و… – آموزش ایجاد انواع جلوه‌های گرافیکی بین اسلایدها بخش دوم – آموزش ایجاد انیمیشن روی قطعات و انواع حالت انیمیشن – تنظیمات انیمیشن و نحوه آغاز یک شیء متحرک بر اساس کلیک یا اتوماتیک – آموزش ایجاد انیمیشن روی مسیر همراه با تنظیم – آموزش کار با بخش مدیریت زمان‌بندی یک قطعه در حالت انیمیشن – آموزش ایجاد یک آلبوم عکس در پاورپوینت با تنظیمات عکس‌ها – آموزش استفاده از بخش‌های آنلاین و اینترنتی برای درج فایل‌های عکس و آیکون‌های خاص – آموزش اضافه کردن انواع اشکال همراه با تنظیمات و ویرایش آن‌ها – آموزش کار با بخش سه بعدی . اضافه کردن نمودارهای هوشمند سازمانی – آموزش ایجاد ارتباط بین اسلایدهای موضوعات داخل یک اسلاید و همچنین سایت‌های اینترنتی – آموزش کار با گروه تکست، وارد کردن انواع کادرهای متنی، تاریخ، ساعت و ورود فایل از دیگر نرم افزارها – آموزش ورود انواع فایل‌های صوتی، ویدئویی و… با تنظیمات مربوط به آن – آموزش کار با بخش اسلایدشو و تنظیمات اصلی یک پروژه – آموزش کار با فایل‌های مستر و ایجاد تنظیم برای کلیه اسلایدها – آموزش ذخیره‌سازی یک پروژه پاورپوینت به صورت فایل‌های اتوران ویدئوی و… فیلم آموزش پاورپوینت در سه نسخه اندروید، مک و ویندوز طراحی شده است. شما می‌توانید متناسب با سیستم عامل خود هریک از سه مدل را دانلود کنید. همچنین می‌توانید در صورت نیاز  فیلم آموزش اکسل را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش نرم‌ افزار پاورپوینت (Microsoft PowerPoint 2019) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در لوح دانش توسط سعید جمشیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌ افزار پاورپوینت (Microsoft PowerPoint 2019) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی